magadish

magadish

poniedziałek, 16 września 2013

denim day



kombinezon - reserved
pasek - top shop
buty - real :)

Może dla jednych okazać się to śmieszne, dla innych żenujące, w końcu kupowanie ubrań w supermarketach jest obciachowe. Może jakościowo odbiegają od sieciówkowych, ale za to cena przyciąga. Pozwoliło mi to kupić, nie jedną parę butów, a pięć, bo przecież 9.90 zł to okazja :) Dlatego drogie panie, wystarczy być asertywnym. Kombinezon, to oczywiście moja ulubiona rzecz w szafie. Prezentowałam wam już jeden przy okazji posta "like a blue sky". Tym razem pokazuję wam propozycję dzinsową, jeansową bądź denimową - nazwa według własnego uznania :) Niestety jest to towar sprzed roku, więc dokładnie tego modelu już nie kupicie, ale z pewnością znajdziecie inne. Jest to idealna propozycja na jesienne dni, bo co by nie powiedzieć nereczki są zakryte i nigdzie nie podwiewa. 
Przekonałyście się już do kombinezonu? 













5 komentarzy:

  1. Ładnie, ale wiesz że nie każdemu pasuje taki strój, masz coś dla większych dziewczyn/pań?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam śledzenie bloga, z pewnością znajdzie się propozycja oversize. Na marginesie; wystarczy nauczyć się dobierać dobrze strój do swojej figury :)Pozdrawiam

      Usuń
  2. Fajnie, mi sie bardzo podoba ten stroj

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam kombinezony. W swojej szafie mam już kilka perełek bez których nie potrafię już żyć. Ty w kombinezonie wygladasz bosko. Nie polecam jednak ubierać kombinezonu w długą podróż, dość niekomfortowo rozbierać się prawie do naga w toalecie na stacji paliw :D

    OdpowiedzUsuń