magadish

magadish

sobota, 14 września 2013

jak kupować by nie zwariować

Zakupy to dla każdej z nas wielkie wyzwanie. Przygotowałam więc swoisty poradnik, czego należy unikać, a na co zwrócić uwagę. Jednakże zanim wybierzemy się na zakupy musimy poznać jaką jesteśmy sylwetką. Zapewniam was, że same tego nie dostrzeżemy. Dlatego najlepiej zwrócić się do najbliższej nam osoby, by wypowiedziała się na ten temat, podsuwając jej gotowe szablony.


KOLUMNA

- ramiona w takiej samej wysokości jak biodra
- średnie wcięcie w talii
- długie nogi
- średni biust (B)


LIZAK

- wąskie ramiona takiej samej szerokości jak biodra
- średnie wcięcie w talii
- długie nogi
- duży biust (C/D)
ROŻEK

- ramiona szersze niż biodra
- minimalne wcięcie w talii
- szczupłe nogi
- mały biust (A/B)
 KIELICH

- ramiona szersze niż biodra
- minimalne wcięcie w talii
- szczupłe nogi
- duży biust (C/D)

 CEGŁA

- ramiona szersze niż biodra
- brak talii
- średni brzuszek
- płaskie pośladki
- krągłe uda, krępe łydki
- biust B/C
 JABŁKO

- brzuszek większy niż piersi
- brak talii
- płaskie pośladki
- szczupłe nogi
 DZWON

- wąskie ramiona
- mały biust (A/B)
- mały brzuszek
- małe wcięcie w talii
- szerokie biodra i duża pupa
- krępe nogi
 GRUSZKA

- wąskie ramiona
- mały biust (A/B)
- płaski brzuch
- wcięcie w talii
- szerokie biodra i duża pupa
- krępe, krótkie nogi
 KRĘGIEL

- szczupłe ramiona
- średni biust (B/C)
- płaski brzuch
- wcięcie w talii
- szerokie biodra i duża pupa
- krępe nogi
 WIOLONCZELA

- duży biust (C-E)
- średnie wcięcie w talii
- szerokie biodra i szeroka pupa
- masywne uda
- szczupłe łydki
- ramiona ciut szersze niż biodra
 WAZON

- duży biust (C/D)
- średnie wcięcie w talii
- średnie biodra, równoważące piersi
- szczupłe, smukłe nogi
 KLEPSYDRA

- duży biust (D/E)
- bardzo duże wcięcie w talii
- duże szerokie biodra
- krępe uda
- szczupłe łydki
- ramiona równoważące biodra


 Drogie Panie, do dzieła, stawajcie przed lustrem i oglądajcie się, by poznać swoją sylwetkę i pokochać swoje ciało. Każda z nas jest inna, każda też jest piękna, wystarczy uwydatnić swoje atuty i zakryć niedoskonałości. Ja jestem małą gruszką, a wy?

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post. Ja nie mogę się zdecydować czy jestem kolumną, trójkątem czy może klockiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post! a ja jestem szczęśliwa posiadaczką klepsydry:)http://because-i-like-dots.blogspot.com/ obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post, nigdy o tym nie myslalam kim jestem, wielkie ci dzieki

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post, nigdy o tym nie.myślałam, wielkie ci dzieki

    OdpowiedzUsuń