magadish

magadish

piątek, 25 października 2013

Arabski narzeczony



Niestety w życiu każdego z nas przychodzi taka chwila, że ucieka nam autobus prosto sprzed nosa. :) Całe szczęście na przystankach są kioski. Przeglądając tytuły prasowe natrafiłam na książkę za 99 gr. Kieszonkowe wydanie, cena atrakcyjna, postanowiłam więc ją zakupić. Arabski narzeczony polskiej autorki to proza niezbyt wymagająca. Idealna dla nastolatków, którym ucieka akurat środek transportu. Z pewnością jest wciągająca, to trzeba przyznać. Mimo banalnej treści chce nam przekazać jak wielki jest w Polsce problem rasizmu. Zastanawiałam się długo czy polecić wam tę książkę
i doszłam do wniosku, że za tak małą cenę, warto ją przeczytać i chwilę nad nią zastanowić. Czekam na wasze opinie. 









Łódź nocą





5 komentarzy:

  1. uwielbiam książki o tej tematyce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam w takim razie "Ulicę Rajskich Dziewic"

      Usuń
  2. zawsze warto czytać, świetnie wykorzystałaś czas

    OdpowiedzUsuń
  3. Narobilas mi taka ochote na pizze, az mi slinka cieknie i na dobra polska ksiazke. Z tym drugim to sobie jeszcze troche poczekam, ale pizze przy najblizszej okazji zjem :)
    www.horabiksblog.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń