magadish

magadish

niedziela, 27 października 2013

Black & White


sukienka - Zara
buty - Reserved
torebka - Parfois

Miałam przyjemność uczestniczyć wczoraj w Debacie Polsko - Litewskiej "Zaręczenie Wzajemne Obojga Narodów". Z uwagi na to, że mam zaszczyt być Potomkiem Sejmu Wielkiego co jakiś czas odwiedzam stolicę. Tym razem postanowiłam wykorzystać te chwile także na zrobienie paru ujęć na Placu Zamkowym. Wybrałam na tę okazję asymetryczną sukienkę z letniej kolekcji Zary, ponieważ Warszawa przywitała mnie piękną słoneczną pogodą. Dla przełamania dwóch kolorów założyłam neonowe szpilki. Czy wy też lubicie takie połączenia i czy tak jak ja, kochacie to miasto i ten klimat?  


















4 komentarze:

  1. cute

    http://diary-of-shopaholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna i z klasą sukienka, lecz nie dla wszystkich kobiet. Długość sukienki wymaga niestety super sylwetki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia i śliczna sukienka :) Super przełamanie neonowymi bucikami :) Będę wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna, elegancka sukienka!

    OdpowiedzUsuń