magadish

magadish

poniedziałek, 4 listopada 2013

business look


sukienka - Orsay
buty, naszyjnik - Mohito
torebka - Parfois
pasek - La Voga

Warszawskiej wycieczki ciąg dalszy. Tym razem jestem już w miejscu docelowym tego wypadu - Zamku Królewskim. Polsko - Litewska Debata Historyczna "Zaręczenie Wzajemne Obojga Narodów" przyniosła mi przede wszystkim powiew świeżości w poglądzie na aktualne stosunki obu państw. Wybrałam na tą okoliczność strój elegancki. Chanelkowy wzór sukienki, obcasy i złote dodatki były dla mnie strojem idealnym i wygodnym. Baskinka była hitem tego lata, ale nie rozstaję się z nią także jesienią. Ma ona swoje wady i zalety. Po pierwsze zaokrągla biodra; kto ma zbyt obszerne nie będzie wyglądał w niej atrakcyjnie. Po drugie podkreśla talię i dodaje kobiecych proporcji. No i przede wszystkim tuszuje to i owo z przodu i z tyłu, a czego nie chcielibyśmy pokazać. 
Jak wam się podoba stylizacja? Jesteście fankami baskinek czy wręcz przeciwnie?
































34 komentarze:

  1. Bardzo elegancka sukienka :) Przy Twojej figurze taki krój idealnie się komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna sukienka :)
    baskinki są super, mnie ratują, bo optycznie "robią" mi biodra.

    prezentowałaś się super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się bardzo podobaja baskinki, są takie kobiece:))świetnie wygladasz:)) i te wnętrza :*
    dziękuję za odwiedziny. Monisia:*
    www.pasjemoniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz jak milion dolarów!


    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudownie! Sukienka robi mega wrażenie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the dress.
    Thanks for passing by my blog. Let's follow, just let me know.

    Kiss

    PERONALBLOG
    BLOGLOVIN’
    FACEBOOK
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie, bardzo mi się podoba Twój naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, congrats to this elegant look!

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. przepieknie sie prezentujesz;)
    pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful pictures...
    Kiss
    http://stilefreefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  11. zauroczylo mnie wnetrze , z reszta stylizacja klasyczna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest rewelacyjna Sama chcialabym miec taką w swojej szafie :)
    pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  13. Pepitka Coco jest zawsze classy i chic!!!

    Pięknie prezentujesz się w pałacowych wnętrzach.


    Pozdrawiam i zapraszam

    www.esterlifestyle.com

    xxx
    E

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie wyglądasz! Jestem pod wrażeniem! Idealnie podkreślona kobieca figura <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Klasa ! Świetnie wyglądasz :) Bardzo ładna sukienka :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna elegancka sukienka idealnie pasuje do Ciebie i otoczenia !
    Dzięki temu zdjęcia mają niesamowity urok ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna sukienka, elegancko i kobieco!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka obleśna plebejska morda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obleśna? Kwestia gustu, ale na pewno nie plebejska, pozdrawiam

      Usuń
  19. Świetnie wyglądasz!! sukienka jest po prostu Boska!! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz przepięknie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/n-retro-style.html

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny, elegancki look :)
    pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki świetny pomysł na zrobienie zdjęć ;) pięknie wyszły i ślicznie się prezentujesz w tym zestawie ;)
    pozdrawiam równnież zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow perfect outfit for this amazing location ! Bon ton and classy !
    Diana

    www.dressprive.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna kobieta z Ciebie :)
    Tylko jedna rzecz w tym zestawie mi przeszkadza: naszyjnik...
    Sukienka w pepitkę jest sama w sobie dość wyrazista (plus baskinka), buty również zwracają uwagę, torebka ze złotym elementem, zloty pasek przy sukience, bransoleta i zegarek na ręce...i bogaty naszyjnik. Dużo tego;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń