magadish

magadish

sobota, 2 listopada 2013

go for a walk



sukienka - Orsay
marynarka - Reserved
buty - H&M

Poranny spacer po warszawskim Krakowskim Przedmieściu, piękna polska złota jesień może naładować wszystkie akumulatory. Wybrałam na tę okazję przede wszystkim wygodny strój. Bawełniana sukienka i buty typu sztyblety stały się strzałem w dziesiątkę.  Zrezygnowałam z torebki by przypadkiem mi nie przeszkadzała w przechadzce. Pozbyłam się także biżuterii, by całość nie wyglądała zbyt ciężko i oficjalnie. Czy wy też lubicie się czasem tak wyłączyć
i po prostu wyjść bez celu na spacer?


































25 komentarzy:

  1. To nie jest Nowy Świat, tylko Krakowskie Przedmieście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ta długość sukienki i nie te spodnie. Zrobiłaś wszystko co można, aby skrócić swoją sylwetkę. W sukience wydaje się, że nie masz szyi. Połączenie tej długości ubrania i wysokości cholewy butów tworzy ociężały wizerunek, a chyba nie masz aż takie niezgrabnych nóg.
    Pozdrawiam
    G.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej stylizacji nie ma spodni, pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie zgadzam się z poprzedniczką. To świetny strój na tę okoliczność jaką był spacer. Sukienka luźna, jesienna a więc ciepła, a zarazem bardzo kobieca. Tzw "woda" jako górne wykończenie sukienki nie skraca, ale wydłuża szyję. Do tego dodałaś elegancką marynarkę, a zatem dołożyłaś coś klasowego. Buty w tym wypadku to strzał w dziesiątkę" modne i wygodne. Oglądam Twój bloog prawie codziennie i widzę, że prezentujesz modę dla "normalnych" kobiet, a sukienka z długością przed kolana jest nie tylko dla chudych nóg, ale właśnie dla takich, jakich jest zdecydowanie więcej. Super, tak trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście nogi wygladają ciężko(kolana) a całóść sylwetki bardzo skrócona.

      Usuń
  4. Swietna sukienka :) Super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjecia i super stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/power.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podobają te buty i marynarka :-)
    Dziękuje za odwiedziny i komentarz :-)

    Pozdrawiam :-) Jeżeli Ci się u mnie spodobało możesz dodać do obserwowanych :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tego typu marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja na spacer :) Ładna a w dodatku wydaje się bardzo wygodna :)
    A Kraków poznałam już po pierwszym zdjęciu, niektóre miejsca są tam na prawde strasznie charakterystyczne i fajne :)
    Pozdrawiam!

    http://madeformoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. oo bardzo udana stylizacjA ;) Podoba mi się ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku ale ty jesteś śliczna!!!
    prezentujesz się zjawiskowo!!!
    piękne zdjęcia!!! jak z katalogu!!! <3
    obserwujemy!!!

    Alicja i Magda

    http://aim-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna sukienka! Blog bardzo ciekawy :)
    Będę tu zaglądać ;)
    lifewithsatisfaction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka, świetny strój na spacer...pozdrawiam...będę zaglądać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podobają mi się buty! :)
    Pewnie, że lubię sobie wyjść gdzieś tak bez celu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miłe słowa :) Piękna marynarka, tez bardzo lubię Krakowskie przedmieście :)
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sukienka. Na spacer idealny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kobieco elegancko, ale jednocześnie na luzie :)

    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajna stylizacja. Bardzo mi się podoba, a zwłaszcza sukienka :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń