magadish

magadish

piątek, 8 listopada 2013

go home


sukienka - Orsay
buty- CCC
torebka - Kappahl
naszyjnik - Mohito
torebka - Parfois
płaszcz - Orsay

Dwie różne sytuacje, ale jeden strój. Prezentuję wam koronkową sukienkę, z którą zakończyłam warszawską wyprawę na konferencję. Mówi się, że koronka zawsze modna, podchodzę jednak do niej z dużą rezerwą. Sukienka niestety nie jest już do kupienia w sklepach, ponieważ jest to zeszłoroczny nabytek, ale aktualnie można znaleźć podobne w większości sieciówek. Moja drogie panie, uważajcie z długością rękawa, którą prezentuję; może pogrubiać ręce, zwłaszcza jeśli jest obcisły. 
Jeśli  nie jesteście pewne, czy warto kupić taką sukienkę, to odpowiem wam, że warto, ponieważ nadaje się i na dzień i na wieczór - zawsze będzie elegancka. 
Macie już ją w swojej szafie?




















11 komentarzy:

  1. śliczna sukienka:) uwielbiam koronki, mam przynajmniej kilka tego typu sukienek w szafie:) koronka jest ponad czasowa i zawsze dobrze się prezentuje:) uwielbiam:D:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczka i pasek śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Twój blog mnie również się podoba. Masz śliczne kreacje - i ślicznie w nich wyglądasz:) Chciałabym obserwować, ale nie widzę tego gadżetu u Ciebie, a może jestem ślepa? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam, dziękuję, że do mnie wpadłaś, nie mam już tej opcji, ponieważ irytowały mnie propozycje typu obserwacja za obserwację. Pozdrawiam i zachęcam do częstych odwiedzin :)

      Usuń
  4. tez chciałam napisac komentarz odnosnie obserwowania.
    Super blog! bede wpadac czesciej!

    xoprimaxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna sukienka, ogóle bardzo ładnie wyglądasz. Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam. Zostaw po sobie jakiś ślad :)
    http://joannasztramkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ten metalowy pasek jest świetny!

    Ja też sobie muszę sprawić taką sukienkę, ale to na wiosnę, jak schudnę ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a great dress <3

    And thank you for your nice comment on my blog - I checked immediately your blog with the result: I like it!

    I would like to follow you on gfc and/or bloglovin. It´ll be great if you come return to my blog to follow me – then I will follow you immediately back.

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka :) wyglądasz bardzo elegancko:) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka bardzo mi się podoba. Ładnie w niej wyglądasz. Koronka zawsze kojarzyła mi się z elegancją, a te buty-kopytka zostawię bez komentarza :-(

    OdpowiedzUsuń