magadish

magadish

niedziela, 10 listopada 2013

must have


sukienka - figl.pl
torebka - New Look

Bordowy kolor był hitem sezonu jesiennego 2012/2013, ale nie rozstaję się z nim również tej jesieni. Nie chcą o nim zapomnieć również projektanci światowych marek, Gucci, Just Cavalli, Rochas, czy Elie Saab, i Kenzo,  prezentujący odcienie czerwonego wina  na nadchodzący sezon. Jest to kolor typu must have każdej jesieni. Mam dobrą wiadomość, dla kobiet, które mają problemy z łączeniem kolorów - burgund, nosimy total look, ale także z czerwienią, brązem czy beżem. Ciekawym połączeniem może okazać się zestawienie z granatem. Najnowsze trendy mówią również o zestawie bordo + zieleń (sprawdzałam, jest całkiem niezły). Na wieczór proponuję zestaw, który mam na sobie. Złote dodatki i szlachetna czerń, mam nadzieję, że dają efekt imponujący.
Macie już burgund w swojej szafie? 





















29 komentarzy:

  1. pięknie Ci w bordowym.
    Ja tam już od kilku lat dostrzegam to bordo na ulicach i w sklepach.
    Tyle, że to kolor dla blondynek albo brunetek, rudowłosa osoba już w tym dobrze wyglądać nie będzie :( albo przynajmniej ja wyglądam w bordo nie za dobrze ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka,zapraszam do mnie!
    zaobserwuj lub komentuj kiedy chcesz,z góry dzięki!
    http://ancia-anka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz fantastycznie, piękna sukienka i ten złoty pasek! cudo! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I am in love with the gold belt, and the clutch, You have such a elegant style, I am all in for it!

    How can I follow you though?

    Love,
    Cherrydunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie się ten zestaw prezentuje. Bardzo ładnie ci w czerwieni :)

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz! Bardzo fajna stylizacja!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2013/11/clarity.html

    pomożesz i klikniesz w link SHEINSIDE u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja.Jest pani śliczna :3

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka świetnie zgrała się z paskiem i kopertówka! Wyglądasz bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.because-i-like-dots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. very nice look, dear! love the dress and belt!
    thank you for stopping by my blog:)
    what about following each other?
    http://chillychickblog.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wydaje mi się, żebym robiła błędy ortograficzne, bo moja ocena z ortografii to 6, a co do tytułu mojego posta - był przemyślany. :)
    blog fajny, tylko popracuj nad mimiką twarzy, bo na każdym zdjęciu wyglądasz tak samo ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest ta sukienka *-*. Naprawdę! :) Mogłabyś zadać pare pytań do ostatniego postu skierowanych do mojej siostry bądź do nas? :) http://ania-ania3.blogspot.com/2013/11/pytania.html

    OdpowiedzUsuń
  13. love your dress and clutch! you look gorgeous <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog! jesteś naprawdę ciekawą osobą!
    obserwujemy? jeżeli zaobserwujesz, odwdzięczę się w 100%.
    bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Baaardzo w moim stylu! I mój ukochany burgund :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, you look amazing! :)

    Would you like to follow each other via Google friends conect? :)
    http://www.fashionpicnicblog.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  17. Love that dress, colour and shape!

    Thanks for your comment! Keep in touch :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. This is such a chic dress - red fits you so well <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka i ślicznie w niej wyglądasz. Dobrze, że nie założyłaś do niej tych butów ortopedycznych /patrz fotka z sukienką z koronki/. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale piękna sukienka! <3
    Pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna sukienka ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://maniakalifornia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń