magadish

magadish

środa, 18 grudnia 2013

CHANEL No 5



bluza - Pull & Bear
spódnica - no name
buty - Stradivarius
naszyjnik - H&M

Dziś chcę wam udowodnić, że warto odkładać stare ubrania swojej mamy do kufra i przechowywać je przez długie lata. Tak stało się ze spódnicą, którą wam prezentuję. Doskonale wiemy, że moda kołem się toczy; raz przemija, raz powraca. Dlatego przechowujmy dobre i niezniszczone ubrania. Dobrałam do niej pepitkę, którą wybrałyśmy ze stylistką podczas odbierania nagrody od Avanti. Polecam ją  wszystkim do spódnic i spodni. Jej długość zapewni nam swobodę i komfort. Dodatkowo czarne buty na grubszym obcasie; jak już mówiłam idealne dla kobiet o ciut większych łydkach. No i moja ostatnio ulubiona czerwona szminka z Avonu
Jak wam się podoba?



























16 komentarzy:

  1. Czerwone usta - genialne! Też chciałabym kiedyś zaszaleć z czerwienią, jest mega sexi. Póki zębów nie wybielę, pozostają w kolorze nude ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj dobrze że ocalała przechowana bo jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz, spódnica bezcenna:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja ❤️
    Na wysokim poziomie. Każdy detal pasuje idealnie.
    Kolory i fason są niesamowite, tworząc piękną całość.
    Buziaki Sylvia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna ta bluza ; ) idealna! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście szkoda by było pozbyć się takiej spódnicy, bo jest naprawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny sweterek!!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę, ja po mojej mamie mam raptem kilka swetrów i parę pasków ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Really love your pullover!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne połączenie!uwielbiam skóre:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Góra znakomita, dół skraca Ci śliczne nogi:)) ale spódnica jest super! Zapraszam do mnie na http://memarieamar.blogspot.com/ może zaobserwujesz jeśli Ci się spodoba?

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna bluza!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  13. The color combo is perfect!! Fab design!!
    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń