magadish

magadish

piątek, 6 grudnia 2013

czas podsumowań

Nadszedł czas podsumowania akcji Miesiąc z Mohito. Prezentowałam wam stylizacje casualowe, eleganckie, na co dzień i na wieczór. Jedne bardziej udane, inne trochę mniej, jedne polecałam, drugie raczej nie. Mam nadzieję, że moja akcja  przybliżyła wam firmę Mohito. Czy warto ją polecić; myślę, że warto. Stroje wykonane są z dobrych tkanin, porządnie wykończone i estetyczne. Przez ten czas, udało mi się zdobyć pare perełek. To także dzięki Mohito wygrałam konkurs na wiosenną stylizację, w którym główną nagrodą był 1000zł na zakupy ze stylistą. Relacja i moje opinie o przebiegu już niedługo. Poniżej prezentuję wam stroje i stylizacje z ostatnich tygodni.































A teraz mało przyjemna rzecz, czyli ceny. Nie wszystkie produkty udało mi się znaleźć na stronie internetowej sklepu; bazę mają niestety mizerną. Pamiętajcie, że do 8.12.2013 obowiązuje zniżka na terenie całej Polski -30% na cały asortyment

 

49,99 zł




59,99 zł




89,99 zł



129,99 zł



129,99 zł




149,99 zł


199,99 zł



199,99 zł





159,99 zł

Moje drogie panie zróbmy sobie mikołajkowy prezent w Mohito. 

4 komentarze:

  1. Trzecia i ostatnia stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę Cię, zostań przy swojej fryzurze, czyli kręconych włosach:-) Te prostowane dziwną metodą wyglądają jakby je wszy pogryzły :-( Masz śliczne swoje włosy, więc nie zmieniaj natury..... Ubranka bardzo fajne, ale ceny .... nie dla wszystkich :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. we wszystkich prezentujesz się tak wspaniale ,że ciężko wybrać :)
    co do cen.. przyznaję, że niektóre przerażają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ostatnia sukienka jest boska. Oj chciałabym sprawić sobie taki prezent, ale za dużo teraz wydatków innych. Mam nadzieję, że po urodzeniu wymienię całą moją garderobę, a co! :)

    OdpowiedzUsuń