magadish

magadish

poniedziałek, 23 grudnia 2013

S.E.K.R.E.T

Tym razem w moim kąciku bibliotecznym prezentuję książkę, która urzekła mnie swoją treścią, wydaniem i estetyką. Od razu przyciągnęła moją uwagę w księgarni. Obawiałam się, że treść nie sprosta okładce. Całe szczęście myliłam się. Wciągająca powieść przedstawiająca życie wdowy - kelnerki, która zapomniała, jak bardzo atrakcyjną jest kobietą. Jej życie odmienia jeden notes, jedno spotkanie, jedna organizacja i 9 mężczyzn, z którymi krok po kroku odnajduje siebie. Poddanie się, odwaga, zaufanie hojność, nieustraszoność, pewność siebie, ciekawość, brawura, żywiołowość i wybór - dołącz do S.E.K.R.E.T.U razem z Cassie. 
Po przeczytaniu pierwszej części trylogii gwarantuję wam, że tak jak ja, z niecierpliwością, będziecie czekały na premierę drugiej części. 
Zróbcie sobie prezent pod choinkę :)

L. Marie Adeline S.E.K.R.E.T

non judicans, sine termino, sine probro
















Miłego czytania :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog! :)
    minimepastel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za odwiedziny i miły komentarz! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. jeżeli tylko ja napotkam, to ja kupię :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń