magadish

magadish

niedziela, 15 grudnia 2013

święta, święta...



Dziś z zupełnie innej beczki. Mimo, że gotowanie jest mi dość obce, a jeśli są już chęci to brak talentu, prezentuję wam książkę, którą udało mi się zdobyć, w popularnej akcji Lidla. Znajdziecie w niej przepisy  Pascala i Okrasy. Zaczynając od makaronów, przez ryby, mięsa białe i czerwone kończąc na przekąskach i ciastach - dla każdego coś dobrego. Sposób przygotowania potraw jest na tyle dobrze opisany, że nawet dla takich antytalentów jak ja, jest to zrozumiałe. Jeśli ktoś robi dość obszerne przedświąteczne zakupy, polecam Lidla. Za każde wydane 300zł dostajemy książkę, którą warto mieć w swojej kolekcji. Pamiętajcie, aby zebrać 6 kuponów, każdy warty 50zł. 
Miłych zakupów :)






























3 komentarze:

  1. To kto gotuje w domu?Bo wygląda pani na taką grubo po 30-tce,-mąż?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grubo po 30? hmnnn... Do 30 jeszcze pare dobrych lat mi brakuje :) Mąż? Wszystko przede mną. pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Chyba wolałabym tę Okrasy...
    Pascala kilka przepisów próbowałam ,ale
    Mnie nie zachwyciły , a niektóre były wręcz niesamczne ... Jak ryba w piwie

    OdpowiedzUsuń