magadish

magadish

niedziela, 8 grudnia 2013

winter time


koszula - Mohito
spódnica - O.N.E
buty - Stradivarius
okulary - Reserved

Wspominałam wam już wcześniej, że udało mi się wygrać konkurs organizowany przez Avanti. Nagrodą główną były zakupy ze stylistą. Coś wspaniałego, zwłaszcza, że nie musiałam za nie płacić. Prezentuję wam więc zestaw, który wybrałyśmy wspólnie. Co mogę powiedzieć; pepitka wiecznie modna, buty na słupku, idealne dla kobiet o ciut grubszych łydkach, a spódnica to moja faworyta, którą kupiłam wcześniej w Łodzi, w jednym z butików ( jego nazwę mogę podać w prywatnej wiadomości ). A na samym końcu moja ukochana Bella, która towarzyszyła mi podczas zdjęć.
Co wy na to?





















17 komentarzy:

  1. Wow I really like your blog and your outfits. Wanna follow eachother? :)
    Check out my new post: http://dancingwithmycat.blogspot.com/2013/12/tri-color-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. spódnica bardzo w moim stylu :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw jest świetny! Gratuluję wygranej :) A pieska masz cudownego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestaw, bardzo mi się podoba zarówno bluzka jak i spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie Ci z tą szminką! (no dobra, może jestem stronnicza, bo szminki uwielbiam ;P)
    piąte zdjęcie od dołu jest świetne - lata '50. ładnie Ci w czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. słabe, zestaw zwyczajny. ale buty super!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie połączyłaś ze sobą te wzory ...B&W i czerwone usta <3 !

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ciekawe połączenie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula w pepitkę :)
    fajna... ;)

    ...
    http://lauttin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula nawet fajna ale zestawienie kratka i paski- beznadziejne

    OdpowiedzUsuń
  11. you look amazing! love the skirt
    xx

    http://losaway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie pasuje to do siebie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten strój wybrała stylistka Avanti, więc mój drogi Anonimie zamiast wszystko krytykować zdobądź najpierw wiedzę na temat mody

      Usuń