magadish

magadish

czwartek, 26 grudnia 2013

Zemsta ubiera się u Prady

Święta powoli dobiegają końca. Oprócz bolących, zaokrąglonych brzuszków została nam przecież radość z prezentów. Nie czas na chwalenie się moimi cudownymi kapciami, ale na promowanie czytania. Dla wszystkich fanek Andy, Mirandy i obłędnej roli Meryl Streep, Lauren Weisberger przygotowała prezencik; drugą cześć The Devil Wears Prada -  Zemsta ubiera się u Prady. Z uwagi na to, że jestem dopiero w trakcie czytania i szkoda mi czasu na czcze gadanie, powiem krótko, polecam tym, które czuły niedosyt po pierwszej części. 

Już nie mogę się doczekać ekranizacji :)

Na kupno książki nigdy nie jest za późno, zróbmy więc sobie prezent na Nowy Rok.


















17 komentarzy:

  1. niestety nie czytałam tej książki,ani jej poprzedniczki.
    jednak masz rację,na zakup książki,nigdy nie jest za późno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudne te kapcie ;) jesli to kapcie oczywiscie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to kapcie, do kupienia w Deichmanie

      Usuń
  3. piekny blog <3 mogę prosić abyś kliknęła u mnie w banner z ostatniego postu? zależy mi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaciekawia mnie ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że jest taka książka! Czym prędzej muszę ją sobie kupić! A film pewnie będzie genialny, tak jak pierwsza część :)
    Pozdrawiam,
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o chyba nie czytałam drugiej części , wyszła jakoś niedawno ? czy zgapiłam :P w każdym razie kupię czym prędzej :P

    Wszystkiego Naaaaaaj w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. premiera z tego co wiem była w październiku, ale i tak pachnie jeszcze nowością. Tobie też wszystkiego naj naj :)

      Usuń
  7. Wstyd trochę, bo nie czytałam nawet pierwszej części, ale może w nowym roku nadgonię zaległości :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie musze sie zabrac za tą książkę. Równie niecierpliwie czekam na jej ekranizację :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o i kolejny punkt na liscie do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Awesome Blog! Happy New Year!
    Can we follow each other on gfc/bloglovin?

    Enter my giveaway here:
    http://asweetwoorld.blogspot.com/2013/12/rosegal-international-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń