magadish

magadish

piątek, 17 stycznia 2014

Fashion Time



sukienka - Mohito
golf - H&M
torebka - New Look
buty - Reserved

Tym razem prezentuję wam dość skomplikowany strój. Na sukienkę założyłam golf. Zestaw idealny dla zmarźlaków; czyli dla mnie. Pamiętacie jak wygląda ona w całości, jeśli nie, dla przypomnienia link http://magadish.blogspot.com/2013/11/witaj-mohito.html . Znalazłam ją jeszcze na wyprzedażach, w całkiem atrakcyjnej cenie, więc nie ma co się zastanawiać - trzeba kupić.  Golfy, to idealne swetry na zimę, ale uwaga, mogą skracać szyję. Odradzam więc, kobietom niskim i potężnym. No i kopertówka w panterkę, muszę przyznać, że kupiłam ją chyba 2 lata temu, ale jak widzicie jest cały czas modna.
Co powiecie na taki stój?















9 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz;) świetnie wszystko ze sobą połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu nie ma co mówić, tylko podziwiać:):):
    Świetny zestaw
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. buty i golf - moje kolory.
    przepięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia :)

    www.madameblossom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta spódnica to czysta rewelacja!:)

    http://stylishsideoflife.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi dear!
    Nice combination of colors, love the skirt
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. That yellow is so nice, loved the look.

    Would you lioke to visit my blog and if you like it follow each other?

    hugs

    OdpowiedzUsuń