magadish

magadish

poniedziałek, 20 stycznia 2014

go for a walk


futro - H&M
bluza - Stradivarius
legginsy - Stradivarius
szalik - Orsay
buty - Stradivarius

Skończyły się ciepłe dni, dlatego tym razem zaprezentuję wam zestaw, idealne na tę porę roku. Nie jestem zwolenniczką legginsów, ale muszę przyznać, że idealnie dobrane mogą stanowić całkiem niezły strój, Trzeba jednak pamiętać o paru zasadach. Po pierwsze, muszą być one uszyte z materiału, który nie prześwituje. Po drugie, kobiety o masywnych udach wybierają raczej gładkie, by nie przyciągać uwagi tam, gdzie byśmy nie chciały. No i po trzecie, nie mogą być za ciasne. Sztuczne futerko to dla mnie must have tej pory roku, możecie je znaleźć w różnych kolorach po całkiem atrakcyjnej cenie, podczas wyprzedaży. No i czapka, to zakup prosto z Zakopanego. Naturalny kożuch to coś, co muszą mieć wszystkie zmarźlaki. 
Jak wam się podoba taki zestaw? 






Moja Bella, zapatrzona na przechodzącego wilka. :)





















11 komentarzy:

  1. The dog (L)

    Loved your jumper, it's so nice!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapa świetna:)
    cały zestaw bardzo fajny:)
    pozdrawiam. pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!! Amazing pics. Like out from Vogue. Really nice outfit! And cute dog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie wyglądasz i bardzo fajny motyw swetra ;-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw nieco nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz w nim bardzo fajnie :) Podoba mi się kolor Twojej szminki.

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka czapunia :)
    mnie jest już tak zimno, że dwie bym założyła ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze powierdziawszy, to podoba mi się wszystko, poza czapką... Kojarzy mi się z takimi ukraińsko-rosyjskimi klimatami, których strasznie nie lubię. :(

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a cute dog :)
    And the outfit is gorgeous :))

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń