magadish

magadish

środa, 1 stycznia 2014

Sportowa elegancja


bluzka - Cubus
spódniczka - Reserved
buty - Mohito

Dziś prezentuję wam trend typu sportowa elegancja. Wybrałam do tego ołówkową spódnicę, bardzo klasyczna i zawsze w modzie. Do tego sportowa bluzka, która może służyć także jako tunika. Marce Cubus trzeba przyznać, że wydała świetną linię ubrań. Odwiedzam ten sklep coraz częściej. 
Podobno prawidłowa długość ołówkowej spódnicy powinna sięgać tuż za kolano. Pamiętajcie, że taki typ musi być idealnie dopasowany do figury. 

CIEKAWOSTKA

Projektantem, który spódnicę ołówkową doprowadził do perfekcji w 1947 roku, był Christian Dior, którego kolekcję ochrzczono mianem "new look". Jej zapalczywą orędowniczką była Marylin Monroe. Linia ta była dla niej idealna, gdyż podkreślała jej wyjątkowe, kobiece kształty. Lata 50-60-te to już odwrót od wąskich spódnic, na arenę wkracza w latach 70-tych mini, by w latach 80-tych wejść z powrotem do mody za sprawą Thierry Muglera, oczywiście już nieco innej, futurystyczno-hiperkobiecej stylistyce.



























7 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się połączenie sportowej koszuliki i eleganckiej spódnicy:) Wygląda to bardzo w stylu:) A jeśli masz ochotę to zapraszam na podsumowanie 2013 roku, u mnie na blogu:) Pozdrawiam i mam nadzieję, że do zobaczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) Elegancja połączona ze sportowym szykiem i w dodatku z taką śliczną buzią <3
    zapraszam do mnie (post podsumowujący) i do obserwacji jeśli Ci się spodoba :*
    http://fashionkludi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwintesencja kobiecości!

    Dużo szczęścia, zdrowia, miłości. I oczywiście wszystkiego najwspanialszego w każdym dniu Nowego Roku :) Dla Ciebie oraz Twoich najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się! Wielkie dzięki za odwiedziny! Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wszystko się komponuje!

    Wszystkiego dobrego w nowym roku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia! :)
    http://opinie-telefonow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna torebka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń