magadish

magadish

poniedziałek, 27 stycznia 2014

why not



Pytałyście mnie,  gdzie były robione zdjęcia w żółtej sukience http://magadish.blogspot.com/2014/01/yellow-little-dress.html przygotowałam więc dla was pare wskazówek. Mam nadzieję, że na końcu zgadniecie. Oczywiście polecam, czasem wybrać się do takiego miejsca, mimo że nie zawsze się rozumie o co chodzi :) 






















Czy wiecie już gdzie byłam i gdzie robiłam zdjęcia w żółtej sukience? Tak, moje kochane Muzeum Sztuki Współczesnej w Łodzi (ms, ms2) Polecam czasem się tam wybrać :)




13 komentarzy:

  1. Nie jestem z Łodzi, rzadko tam bywam i nigdy bym się nie domyśliła ;) Odwiedzę muzeum w ramach jakiejś wycieczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia.
    Fajna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadłam na chwilę do Ciebie, ale tak mi się spodobały te zdjęcia, że zostałam oszołomiona! Najbardziej podoba mi się ten obraz (o ile to jest obraz) z butami. Coś fantastycznego. Powiesiłabym sobie to w pokoju. Szkoda tylko, że mam bardzo daleko do Łodzi i nie mogę tego zobaczyć na własne oczy. Ale w sumie nic straconego. Planów na wakacje jeszcze nie mam. :)

    Bardzo przypadł mi do gustu Twój blog i na pewno zostanę tu na dłużej :)

    Pozdrawiam
    MS
    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka śliczna:)
    Byłam ostatnio na wystawie fotografii Barbary Yoshidy "kobiety artystki", troszkę mnie rozczarowała. Osobie, która nie jest w temacie (tj. nie interesuje się sztuką "na poważnie", nie zna pojęć) ciężko było znaleźć punkt zaczepienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcie z butami, aż mi się przypomniał mój ulubiony film "seks w wielkim mieście 2"
    sukienka boska <3

    zapraszam na moj nowy wpis na blogu :
    http://thegrisgirl.blogspot.com.es/2014/01/something-about.html

    trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten "obraz" z butami jest niesamowity! jeżeli będę miała okazję odwiedzić Łódź,to na pewno powinnam odwiedzić to miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie, chyba muszę wybrać się do Łodzi!

    Pozdrawiam, będę obserwować :)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten obraz z butami, wow ! ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. W Łodzi byłam raz w życiu i do tego przejazdem... Może kiedyś będę miała możliwość odwiedzenia tego jakże ciekawie wyglądającego miejsca :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń