magadish

magadish

poniedziałek, 3 lutego 2014

Business look




bluzka - Mohito
spodnie - Orsay
zegarek - Parfois
naszyjnik - Mohito
torebka - Orsay

Jeśli nie wiemy jak się ubrać na oficjalne spotkanie, a chcemy wyglądać elegancko włóżmy czarne spodnie w kant. Dobrałam do nich koszulę o dość żywym kolorze malinowym, całość uzupełniłam bardzo modnymi w tym sezonie złotymi dodatkami. Torebka to mój wyprzedażowy łup, odliczając zniżkę zapłaciłam za nią aż 10 zł.

Kilka porad, jak kupić dobre spodnie, oczywiście w kolejnych postach  "jak kupować by nie zwariować".

Jeśli nie wiecie do czego jeszcze założyć bluzkę w takim odcieniu, polecam zestawienie jej z kolorem brązowym, szarym, czarnym, granatowym lub bordowym.

Jak wam się podoba moja stylizacja?






























13 komentarzy:

  1. jak to jak się podoba? bardzo się podoba!
    to chyba Twoja stylizacja najbliższa mojemu stylowi!
    koszula i spodnie - świetne! zwłaszcza spodnie, ja uwielbiam taki krój :)

    hehe, poznaję miejsce ;P też tam focimy z Lechem ;P

    a podobną kopertówkę widziałam w sinsayu, tyle, że po 29. idę dziś po nią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) ciężko znaleźć dobre miejsca na zdjęcia, teraz robi się cieplej więc może wyjdę na dwór w weekend

      Usuń
  2. Jak dla mnie świetny zestaw, klasyczny, elegancki nie nudny i ponadczasowy, takie lubię najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega klimatyczne zdjęcia! Kolor koszuli masz obłędny kochana, do twarzy Ci w nim :) Kopertówka czadowa! Złote dodatki były tu strzałem w dziesiątkę :) Wszystko z chęcią bym Ci skradła i dumnie nosiła ;) hehe Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog ♥
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow;wow;wow! Bluzeczka obłędna-krój kolor-po prostu ideał ;-). A może pokusisz się o stworzenie z nią innych stylizacji? Np.bardziej eleganckiej i casualowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, przemyślę, zobaczymy co da się zrobić, pozdrawiam :)

      Usuń
  6. świetna koszula, podoba mi się jej krój i kolor. A kopertówka - to się nazywa dopiero łup wyprzedażowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boski look, przepiękny kolor koszuli <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog, świetne stylizacje, zapraszam również do mnie http://fashionimpress69.blogspot.com/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo stylowo!
    piękna koszula!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny look:)obserwuje:* http://majorka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. prawdziwa szefowa, tylko te czarne skarpety nie pasują.

    OdpowiedzUsuń