magadish

magadish

środa, 26 lutego 2014

Little black dress



sukienka - Reserved
marynarka - H&M
okulary - Mohito
buty - S But

Mała czarna to obowiązkowa rzecz w szafie każdej kobiety. To dzięki Coco Chanel możemy wydobyć wszystkie swoje atuty. W magazynie Vogue nazwano ją modowym fordem, ponieważ tak jak samochody Forda, była dostępna dla każdego i tylko w jednym kolorze. Jej sukienka została zaprojektowana tak, by każda kobieta (niezależnie od sylwetki) wyglądała w niej dobrze. 
Prezentuję wam  moją ulubioną małą czarną; lekka, zwiewna i kobieca. Złote dodatki to oczywiście must have każdej kobiety. 
Jak wam się podoba?



























14 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) i ten szelmowsko zakręcony loczek :)) super !
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie; z klasą i bardzo kokieteryjnie dzięki temu loczkowi ;-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba się:):)
    Mała czarna to jest to!! Twoja w oryginalnym wydaniu z dłuższym tyłem, bardzo, bardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka jest naprawdę świetna. Najbardziej zaintrygowało mnie tło. Fajnie że takie znalazłaś :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten pasek :) jest bardzo uniwersalny! dobierałaś go do tak wielu rzeczy, a zawsze wygląda fantastycznie :)!
    i lubię też wszystkie mało typowe małe czarne ;)
    podoba mi się tu wszystko - chociaż na mnie pewnie dodanie marynarki nie przyniosłoby takiego efektu ;)

    P.S. jeśli chcesz, to z pół kilograma moich bransoletek mogę oddać, bo mam tego żelastwa pełno w szufladach a noszę sporadycznie ;P a na torebkę mogę Ci dać namiary, prześlę Ci na fejsie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żelastwa nigdy dość, chętnie wezmę :))

      Usuń
  6. Lovely photos!Do you want to follow each other on GFB and fb?Let me know on my blog!
    http://love4glam3.blogspot.gr/2014/02/2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie, a pasek jest super :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Choose a look totally black, it means you're never wrong. Compliments for this dress.....i like so much!
    Kisses,
    Eni K.

    http://eniwherefashion.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Eniwhere-Fashion/495867350525920

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna klasyczna sukienka;)
    Nic nie zastąpi małej czarnej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna prosta sukienka, świetnie wygląda z tym paskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow jest super! Bardzo mi się podoba że cała stylizacja jest utrzymana w eleganckim stylu! Dodaję się do obserwatorów :)
    Pozdrawiam!

    http://secret-fashion-men.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam czarne klasyczne stylizacje więc i Twoja mi się bardzo podoba ;) ! jednak ja chyba zamieniłabym szpilki na jakieś kolorowe i marynarkę na bardziej wzorzystą. przełamałoby to resztę stylizacji ;>
    Zapraszam do mnie !
    www.eternal-magic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń