magadish

magadish

niedziela, 16 lutego 2014

New York Fashion Week


Prezentuję wam kolejną kolekcję jaką zaprezentowano w NYC, jesień/zima 2015. Diane Von Furstenberg, to belgijsko-amerykańska projektantka, która zapoczątkowała epokę sukienek kopertowych w latach 70. Podobno w 1975 roku sprzedała ich ponad 5 milionów. Swój sukces skwitowała słowami "Projektuję dla kobiet, które chcą być kobietami".
Kolekcję, którą zaprezentowała na Tygodniu Mody, możemy podzielić na 2 części, z czego jedna z pewności składa hołd sukienkom kopertowym.

Projektantka przygotowała ponad 50 kreacji, więc...
miłego oglądania. 


















































28 komentarzy:

  1. Stroje nawet całkiem fajne. Najbardziej zaitrygowaly mnie modelki. Niektóre z nich się znacznie wyróżniają chociażby miłym wyrazem twarzy :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie dużo zdjęć, nie da się ich dosłownie wszystkich obejrzeć... Szkoda, że nie wybrałaś mniejszej ilości, swoich ulubionych. Ale muszę powiedzieć, że jak zawsze na NYFW efekt oszałamiający!

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. post nie ma na celu pokazania subiektywnego przeglądu, tylko całej kolekcji projektantki. pozdrawiam

      Usuń
  3. świetna kolekcja !!! i świetne zdjęcia ! z przyjemnością obejrzałam :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi sie ta kolekcja ubran ! zlote sukienki sa przepiekne ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko bardzo mi się podoba gdyby nie fakt, że te modelki wyglądają jak wieszaki ;-)
    aczkolwiek i tak z przyjemnością je oglądałam :-)
    take-my-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fenomenalne!!!
    Ja poproszę całą kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. amazing blog,i am new follower hope you can follow me xx
    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny post ! kolekcja jest rewelacyjna <3

    pozdrawiam fashboom.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna kolekcja, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolekcja, obserwuję - bardzo ciekawy blog :)
    treepsy.blogspot.com obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kolekcja, jedna z niewielu, które mogłabym nosić :)
    pozdrawiam,
    Marta z umbr4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne są te złote sukienki! <3

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog :)
    zapraszam http://patinn.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś nic z tych zdjęć mnie nie urzekło.

    Zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kolekcja! Bardzo podobają mi się jej wzorzyste sukienki. Diane jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  16. cool coat! love it so much :D

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam kolekcje Diane. Moja ulubiona obok de la Renta na NYFW ;)

    +obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oscar de la Renta to mój ulubiony projektant, zamieszczę również jego kolekcję w najbliższym czasie. pozdrawiam

      Usuń
  18. Cała kolekcja to arcydzieło! Złote suknie prezentują się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow genialny post.. piękne kolory projektów, świetne materiały... fajnie to przygotowałaś :D

    Bloga obserwuję ;) Zapraszam również w wolnej chwili do mnie i wspólnego obserwowania ;)

    http://myfashionfeeling.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/MyFashionFeeling

    OdpowiedzUsuń
  20. oj podoba mi się kilka kiecek i to tak konkretnie :P trzecią i tą w gwiazdki biorę w ciemno lol

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym się kiedyś wybrać na taki fashion week ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niektóre kreacje fenomenalne, ale niestety część z nich optycznie pogrubia ;/
    Za to złote sukienki po prostu śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się czarna w złote gwiazdki <3 :)

    5waystobepretty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy wcześniej nie przyglądałam się tej projektantce, a propozycje są bardzo kobiece, choć nie wszystkie kolory są moje.

    OdpowiedzUsuń