magadish

magadish

piątek, 14 lutego 2014

Valentine's Day


...you are like my personal brand of heroin...


WALENTYNKI

Postanowiłam  nie umieszczać żadnych zdjęć sugerujących co macie kupić swojej drugiej połówce. Przeglądając inne blogi, aż kipi od tego. Dlatego moi drodzy, dziś przeczytacie u mnie kilka miłosnych wyznań. Która z nas nie chciałaby dostać listu miłosnego przepełnionego uczuciem drugiej osoby, niech podniesie rękę. Chyba każda z nas, w dobie internetu i sms-ów, marzy, aby choć raz znaleźć w swojej skrzynce prawdziwy list, pisany odręcznie. Życzę wam, abyście kiedyś otrzymały taki, od swojej drugiej połówki. 

Czekając na swojego ukochanego, poczytajcie jak pisali wielcy....


Mój ulubiony list

Ludvig Van Beethoven





John i Abigail Adams



Lord Byron (George Gordon Noel Byron) i hrabina Teresa Guiccioli



Lewis Carroll (Charles Lutwidge Dodgson) i Gertrude Chataway



Adam Mickiewicz i Maryla Wereszczakówna



Władimir Iljicz Uljanow i Grigorij Zinowiew



Napoleon Bonaparte i Józefina de Beauharnais



Erich Maria Remarque (właściwie Erich Paul Remark) i Marlena Dietrich



Winston Churchill i Klementyna Hozier

15 komentarzy:

  1. Zamierzam dziś napisać taki list ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałaś całe listy Remarque'a do Dietrich? ja czytałam (dostałam tę książkę od rodziców, bo wiedzą, że uwielbiam Remarque'a :)) i się tak nawzruszałam, że głowa mała :) w ogóle nie podejrzewałam, że Remarque był takim uczuciowym człowiekiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ubr w walentynki czytałam Listy na wyczerpanym papierze , jeremiego przybory i Agnieszki Osieckiej ....

    Tym razem Moj ukochany nie wyjeżdża , więc wieczorem nie będę czytać ;)
    Ale Twoje listy nadrobie jutro :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa romantyzm, którego dzisiaj coraz mniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post ;) Chyba najlepszy walentynkowy jaki widziałam - serio ;)
    Szkoda, że teraz już takich listów się nie pisze....
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tyle miłości wszedzie ;)
    http://theefashiondream.blogspot.com/ zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja juz mam takie dwa listy od ukochanego :))

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś to byli mężczyźni !!!

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne i romantyczne ! <3 <3
    Obserwujemy ? Odezwij się :)
    Nowy post -----> http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. dziekuje za wizyte i mily komentarz :*

    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne listy ;) Ja już kilka napisałam dla mojego skarba, niestety nigdy sama takiego nie dostałam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej super blog, zapraszam do mnie ;** zostaw slad po sobie :)
    http://nessy-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń