magadish

magadish

piątek, 21 lutego 2014

violet total look


koszula - Mohito
spódniczka - H&M
naszyjnik - Stradivarius
buty - Stradivarius

Uwielbiam stylizacje typu  total look, nigdy nie mam wtedy problemów z doborem odpowiednich ciuszków. W sezonie wiosna/lato 2013 przeżywaliśmy drugą młodość tego trendu, ale nie zapominajmy o nim również jesienią i zimą. Znalazłam ostatnio informację z czym łączyć fiolet; podobno najlepiej sprawdzi się zielony i pomarańczowy. Próbkę zielonego macie na zdjęciach, wybrałam specjalne taki kolor tła byście mogli zobaczyć czy faktycznie warto zestawiać te dwa kolory. A dla mniej odważnych, które nie mają tyle czasu rano, by myśleć nad stylizacją polecam total look. 
Jak wam się podoba taki zestaw?






























żródło: klik

45 komentarzy:

  1. Fajniecwygladasz . Pamietam okres kiedy do fioletowej sukienki miałam pomarańczowe pasemka we
    Włosach ...... Patrząc na stare zdjecia widzę jako był to ogień :):):)
    Teraz ta sukienke ubierania od wielkiego dzwonu , zreszta to koktailowa , a fioletowy nie jest jakos moim kolorem .
    Ciekawy look , myśle ,ze fiolet doskonale sprawdza sie jako total look , wyobrażam go sobie z ołówkową , gładką spódnica ... Tak pobudziłaś moja wyobraźnię !
    Pozdrawiam Śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna spodniczka :) jakbys mogla kliknac na moim blogu na sheinside bylabym wdzieczna odwdziecze sie gdy bedziesz potrzebowala ,buziaki :*

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/02/spring-with-sheinside-shop.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealna stylizacja, wszystko pasuje i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna stylizacja, bluzka obłędna :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie jak zawsze. :)

    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie.sszczególnie podoba mi sie kolor i fason bluzki.co byś powiedziała na dodanie bialego zakietu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety, ale po założeniu żakietu koszula będzie się źle układała, pozdrawiam

      Usuń
  7. śliczny zestaw ;) Pięknie Ci w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna kolorystyka, spódniczka śliczniutka :)

    http://lamodalena.blogspot.com/2014/02/kontrasty.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Your skirt is so beautiful >.<

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Muy muy guapa!
    Besitos

    lavieestbellebyyisela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. modne te błękity, granaty i kobalty i są rzeczywiście piękne, ale mi do niczego nie pasują, pozostaje tylko obserwować innych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely violet outfit !! so pretty !

    Kisses

    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką samą koszulę :) . Uwielbiam twój naszyjnik, szukam czegoś podobnego , to jest nowa kolekcja Stradivariusa ?
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go teraz na wyprzedaży za 20zł, może jeszcze się gdzieś ostał, szukaj :)

      Usuń
  14. Świetna stylizacja ! Jakie piękne ust ! *.* Bardzo fajny wpis ♥
    Obserwujemy ? Daj znać u mnie :)
    Nowy post ------> karolcia200999.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylówka!! Bardzo mi się podoba koszula. Pozdrawiam :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie wyglądasz, widać, że zestaw jest dopracowany w 100%!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sorki xD Ale bardzo mi się śpieszyło !:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic bym nie zmieniła w tym zestawie, jest idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz trochę jak charlize-mystery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to pewnie przez to uczesanie :) pozdrawiam

      Usuń
  20. świetnie Ci w fiolecie! powinnaś częściej go wybierać :)
    bardzo fajna ta sesja!
    spódnica wspaniała - jak schudnę jeszcze ze dwa kilo (póki co pozbyłam się dwóch ;P), to może też wreszcie sobie jakąś sprawię ;P
    choć z moim wzrostem, to w tej długości zbyt dobrze bym nie wyglądała :P

    ja łączę fiolet z musztardą! bardzo lubię to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlenka przecież ty jesteś o wiele szczuplejsza ode mnie, z czego ty się chcesz odchudzać, no chyba że chcesz mnie zmotywować :)

      Usuń
    2. Marlenka :D

      daj Ty spokój, uda to już mi się takie zrobiły, że płakać szło.
      pozbyłam się ich, ale teraz wybieram się gdzieś na siłownię, bo zaczęła mi się uczelnia i wracam do domu późno, kiedy wszyscy w nim są - nie mam warunków do ćwiczeń (zawsze ćwiczyłam rano, wtedy nikogo nie było w mieszkaniu :(). a tak, to może gdzieś po zajęciach będę mogła w spokoju poćwiczyć ;)

      tu nie chodzi o to, czy ktoś waży mniej od kogoś czy więcej, Ty masz taką figurę, że będziesz zawsze wyglądać drobno - ja jestem karakan bez bioder, więc nawet dwa centymetry więcej w udach sprawiają, że zaczynam wyglądać śmiesznie...

      Usuń
  21. Przepiękne zestawienie, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super outfit :)

    zapraszam: http://ewelinna20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. koszula mega! :)
    bardzo ładnie na zdjęciach wychodzisz.
    http://klepart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Thanks for your comment on my blog)))I follow you now, dear))Follow me back?http://www.elationofcreation.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. no i dobrze wyczytałaś. zielony i fioletowy to najlepsze z możliwych połączeń :) świetna stylizacja :) zapraszam do mnie :) a jak zajrzysz do mnie to kliknij w baner Firmoo lub Sheinside. Z Góry dziękuję :) pozostacsoba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. I really like everything about this outfit
    kisses
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Nice outfit.
    Would you like to follow each each other on gfc? Let me know.
    www.vworldrocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo mi się podoba taki krój spódnicy! pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, genialna kolorystyka, którą fajnie skojarzyłaś z kwiatami bratków i ciekawy krój spódnicy oraz materiał :D
    Pozdrawiam i dziękuje za miłe odwiedziny, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/
    https://www.facebook.com/NabilUnity

    OdpowiedzUsuń
  30. To chyba taki nie do końca total look, bo spódnica go jednak trochę przełamuje. Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  31. super dobrane kolorki :)

    http://silvabook.blogspot.com/2014/02/indygo-photo-shoot.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczna spódniczka :) Pięknie Ci w tych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna spódniczka, ładnie wygląda z ta koszulą :)

    OdpowiedzUsuń
  34. love it! violet looks great on you.
    check out my blog bohoyoho.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń