magadish

magadish

poniedziałek, 24 lutego 2014

Witaj Mohito!


Nie mam pojęcia jakim cudem post z listopada znalazł się na pierwszej stronie, no ale skoro już tu jest...
Wszelkie informacje w nim zawarte o miesiącu z Mohito są nieaktualne, miały one miejsce w listopadzie.




sukienka - Mohito
sweter - Mohito
torebka - Mohito
naszyjnik - Mohito
buty - CCC

No i rozpoczynamy miesiąc z Mohito. Na pierwszy ogień poszła stylizacja, którą założymy i na co dzień i na wieczór. Prezentuję wam mój ulubiony zestaw, który ostatnio udało mi się zdobyć. Bardzo wygodna sukienka z kieszeniami o modnym asymetrycznym kroju, idealnie wpasowuje się w miejski styl. Do tego rewelacyjna, dwukolorowa i bardzo pakowna torebka, którą szczerze polecam. Sweter to moim zdaniem must have tej pory roku. Elegancki i miły w dotyku, ale uwaga gniecie się :) Z butami miałam problem, aby stylizacja nie wyglądała zbyt ciężko wybrałam czółenka. Jednakże pamiętać należy, że do tego typu butów, z odkrytym paluszkiem, nie nosimy rajstop.
Wybaczcie więc moją wpadkę, ale na zewnątrz było tak zimno, że musiałam :)))
Jak oceniacie pierwszą stylizację w Mohito, bo ja ją uwielbiam?


Jest mi bardzo miło pochwalić się, że ta stylizacja wygrała w konkursie Avanti 






























35 komentarzy:

  1. Najładniejsza z Twoich stylizacji! Naprawdę! Przynajmniej według mojego gustu ;)
    i fryzura mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczna stylizacja <3 mega kobieco i z klasą , wszystko trafione w punkt !

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny outfit, taki elegancki :)

    http://bizuteriamka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw :) taki elegancki. Uwielbiam mohito!

    OdpowiedzUsuń
  5. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    bardzo ładna stylizacja ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka chamska reklama! Poza tym trzeba schudnąć z 10 kilo. Wtedy znikną te walcowate nogi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blogu prezentowane są różne marki, ale widzę drogi Internauto, że nie pofatygowałeś się do wcześniejszego posta; twoje wątpliwości zostałyby rozwiane. Odnośnie mojej figury, wszystko jest kwestią gustu. Przypominam także, że na blogu prezentowana jest moda a nie moja uroda. Pozdrawiam M.

      Usuń

  7. Fabulous look dear! Love the details and styling!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytam jeden komentarz i śmiać mi się chce walcowate nogi hi hi dobre pewnie zazdrośnica bo ja uważam,że nie jeden facet się obejrzy za takimi nogami jak Twoje:) . Sweter świetny i widać,że taki mięciutki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna ta akcja miesiac z mohito, uwielbiam ten sklep:) aaa i dzięx za komentarz:**

    OdpowiedzUsuń
  10. Such a lovely outfit. You Can Enter For Leggings Giveaway On My Blog. Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękna sukienka i naszyjnik ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny zestaw, pięknie wyglądasz...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna stylizacja! I mi chce się śmiać z wypowiedzi anonima. Ładna i bardzo zgrabna z Ciebie kobitka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog, a Ty rewelacyjnie wyglądasz!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne kobiece Stylizacje ! Zostae na dłużej !

    OdpowiedzUsuń
  16. ładna stylizacja :) http://woman-with-class.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. masz świetnego bloga! :D
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful outfit!
    Love you necklace.


    http://ninasstyleblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny look :) Sukienka i sweter cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się naszyjnik i sweterek. Bardzo ładnie Ci w jasnym różu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajna kobieca stylizacja uwiodly mnie jej kolory! uwielbiam takie!:) pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Mohito i czesto tam zaglądam :-) Stylizacja baardzo mi się podoba. Tak sobie mysle, że w sumie też fajnie wygladałby jasne botki na chłodniejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna sukienka! Właśnie dlatego kocham Mohito :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja :) Bardzo elegancka i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajnie, śliczny ten sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Mohito,ale mają w większości okropnie tandetną biżuterię. Niestety tak jest i w tym wypadku...

    OdpowiedzUsuń
  27. Pudrowy róż i biel <3 mega kobieco i znowu piękny naszyjnik ;)
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń