magadish

magadish

czwartek, 13 marca 2014

Business look



sukienka - Mohito
płaszcz - Kiomi
torebka, okulary - Mohito
buty - S But
naszyjnik - H&M

Z pewnością zauważyliście trzymaną przeze mnie gazetę. Oczywiście nie jest to żadna reklama czasopisma, ale praca konkursowa dla Avanti. Trzymajcie kciuki, aby udało mi się zwyciężyć. 
Prezentuję wam dzisiaj typowo wiosenny zestaw. Zielona sukienka to świetny wybór, by w końcu przegonić zimę, mimo że była łaskawa. Jeśli zastanawiacie się czy warto kupić taką sukienkę, odpowiadam szczerze - warto. Po pierwsze, ma kieszenie, po drugie, ładnie uszyta, po trzecie, nie prześwituje. Płaszcz znalazłam dzięki znajomej blogerce LILLY MARLENNE na wyprzedaży w zalando.pl, niestety nie ma już go na stronie. 
Jak wam się podoba moja wiosenna stylizacja?



























20 komentarzy:

  1. bardzo ładna :) ten zielony kolor sukienki jest fantastyczny! śliczne zdjęcia :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. noooo! wreszciem przy komputerze, wreszcie napisać jak człowiek mogę ;P
    otóż - oczywiście: duma wielka, że zainspirowałam :D na Tobie ten płaszcz wygląda o wiele lepiej, niż na mnie ;) w sumie mnie to nie dziwi: na innych zawsze (odkąd pamiętam) wszystko wygląda lepiej ;D nawet ten sam ciuch :D

    a tak poważnie - piękne są te zdjęcia! naprawdę bardzo ładnie przemyślane i skomponowane kadry.
    oko cieszą :)
    bardzo Ci ładnie w takim odcieniu zieleni, to chyba kwestia odcienia skóry i koloru włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. głupoty gadasz, na Tobie wygląda rewelacyjnie!

      Usuń
  3. Mam tę sukieneczkę tylko w żółtym kolorze, jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też ją mam, faktycznie jest piękna, http://magadish.blogspot.com/2014/01/yellow-little-dress.html pozdrawiam

      Usuń
  4. szalenie podobają mi się te okulary ! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewiem czy jest to biznes look , ale na pewno jest ładnie . Świetna sukienka !!! Bardzo mi sie podoba jej połączenie z tą biało- czarną torebka i złotym łańcuchem :):) bo płaszcz , to plasZcz . Czarny zawsze sie sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna orzeźwiająca zieleń;)
    zapraszam do mnie i do obserwacji jeśli Ci się spodoba;*
    www.redlips-evelinafashion.blogspot.com
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. The green dress is a gorgeous colour, you look very elegant!So thoughtful of you to stop by...Happy Friday sweetheart!

    OdpowiedzUsuń
  8. Elegancko i z klasą. Trzymam kciuki za konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczny zestaw! Ta torba jest obłędna :) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. love your dress and the bag!! you look amazing!!
    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    OdpowiedzUsuń
  12. Z racji tego, że obserwuję Twój blog i często go komentuję postanowiłam nominować Cię do Libster Award :)
    Pytania są u mnie na blogu. Serdecznie zapraszam :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie wyglądasz w tej sukience! :) Kolor jest wspaniały, takie świeży, wiosenny :) I czadowa torebka :) Powodzenia w konkursie i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się, uwielbiam zieleń! sukienka w połączeniu ze złotym naszyjnikiem - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja, piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Truly such a great look, your fashion sense is amazing :))

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń