magadish

magadish

niedziela, 30 marca 2014

little pink dress


sukienka - Mohito
buty - Mohito
torebka - New Look

Najwyższy czas postawić na mocne odcienie. Intensywny oraz pudrowy róż to zdecydowanie kolory tej wiosny. Udowodnili to nie tylko wielcy projektanci (Balmain) ale również polskie i zagraniczne sieciówki, które oferują nam wspaniałe sukienki, spódniczki i koszule. Wystarczy tylko dobrze się rozejrzeć. W ten słoneczny weekend wybrałam prosty krój o niebanalnym tyle. Sukienkę zestawiłam z kopertówką w zwierzęce printy i co ciekawe, zdecydowałam się na niebieskie paznokcie, które na pierwszy rzut oka mogą nie pasować do całości. Jednak ostatnio pokochałam przełamywanie stereotypów i przestałam bać się zestawiania intensywnych kolorów. 
Sukienkę oczywiście polecam, bo jest cudowna; wygodna, przewiewna no i założymy ją na każdą okazję. 
Jak wam się podoba ten look?

























20 komentarzy:

  1. I love the outfit, it's so simple yet it looks so cool. x

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby mówią, że różowy to taka tandeta, ale ja kocham ten kolor!
    Ślicznie Ci w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba! Tobie jest ładnie w intensywnych kolorach, to możesz sobie na nie pozwolić ;)
    całość cieszy oko :) ja bym chyba tylko wybrała do tego mniej czerwoną szminkę, bardziej zbliżoną do koloru sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kompozycja , w pierwszym momencie pomyślałam o Twoim biało- czarnym kuferku do tego zestawu , ale panterka , taka nieoczywista jest świetna ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie dobrałaś dodatki, sandałki - cudowne :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ot, tak zwykła prosta sukienka, a tu z tyłu taaaaka niespodzianka:):)
    Fantastycznie, kolor i krój, naprawdę cudnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka fajna tylko dla mnie pasowałby czarny kolorek :) co do butów, to padłam, sa tak zajebiste, że jak będę gdzieś w galerii to lecę do mohito przymierzyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety są niewygodne :/ stopa leci do przodu, nie polecam

      Usuń
    2. ciesz się, że stóp nie ranią ;P ja w sobotę wskoczyłam w botki peep-toe i bąble leczę do dzisiaj.
      a jak zdjęłam je z nóg w sobotę, to myślałam, że umrę - krew się lała.
      i co jest najzabawniejsze - to najwygodniejsze buty, jakie mam, ale pierwsze zetknięcie z nimi każdej wiosny zawsze się tak kończy :(

      Usuń
  8. Świetny post i genialny wygląd bloga :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka mimo, że prosta, to bardzo efektowna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka super. Kolor paznokci również. Co do reszty nie jestem za bardzo przekonana.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do twarzy ci w tej sukience! Wybitnie ładny odcień wybrałaś:) Bardzo mi się podobają również Twoje paznokcie. Zestaw świetnie dobrany:) Może zajrzysz na mojego bloga?
    sparkle-things.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten look, zwłaszcza buty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. great job! I so love this post.





    xoxo;
    Glitter DailyBeauty Blog


    Like GD on Facebook
    Follow GD on Bloglovin
    Follow GD on Instagram

    OdpowiedzUsuń
  14. Buty nie są w moim stylu ale sukienka jest piękna :)
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna kiecka, myślałam ostatnio o uszyciu czegoś wlaśnie wiązaniem z tyłu. ładnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  16. That dress is so gorgeous and your legs are lovely and exciting. Such a beautiful woman :)

    OdpowiedzUsuń
  17. So so cute :))

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń