magadish

magadish

sobota, 15 marca 2014

Mariusz Przybylski






Wczoraj miałam okazję, być na pokazie Mariusza Przybylskiego (juror programy project runway) w Warszawie. Oczywiście, rozpoczął się on z godzinnym opóźnieniem, ale nie przeszkadzało to nikomu w świetnej zabawie, którą umilała nam firma Martini. Niestety o kolekcji nie mogę powiedzieć, że była świetna. Spódnice szyte na wzór Balmain i modne tej wiosny wzory kwiatowe; całość wyglądała przeciętnie. Druga część pokazu to ciemne kolory. Zszokowały mnie jedynie pomarańczowe skarpetki panów do czarnych spodni 7/8. Modelki miały na sobie buty, które prezentowałam  w poście "Dzień Kobiet" oczywiście firmy Mohito. 
Impreza nie mogła odbyć się także bez gwiazd i celebrytów. Zjawiła się m.in. Małgosia Socha, Weronika Książkiewicz, Ola Kisio, Ania Wendzikowska, Ula Dudziak, Agnieszka Szulim, Ada Fijał, Joanna Przetakiewicz, a także panowie; Michał Żebrowski i Filip Bobek. Znalazłam troszkę czasu by zrobić kilka zdjęć, więc miłego oglądania. 



 dla przypomnienia, jedno zdjęcie Balmain

KLIK

KLIK





































no i ja, gdzieś tam na końcu :) 



14 komentarzy:

  1. bardzo przeciętna kolekcja. I rzeczywiście uderzające podobieństwo do Balmaina!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za bardzo udziwniona jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie, nic specjalnego:)
    Za to Ty świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się te czarne projekty podobają bardzo, ej!
    a Tyś fantastyczna, ale to już pisałam na fejsbuku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w jaki sposób można dostac takie zaproszenie na pokaz;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. starać się o akredytację medialną
      2. wygrać jakiś konkurs
      3. być vipem
      4. znać projektanta :D

      Usuń
    2. Rozumiem, że Ty znasz projektanta:p?

      Usuń
    3. niestety, nie było mi to dane

      Usuń
    4. Nie możesz zdradzić, z której opcji skorzystałaś ;) ?

      Usuń
  6. fajny pokaz, uwielbiam takie imprezy :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię motyw kwiatowy, ale raczej delikatny. Tutaj jest tego zdecydowanie za dużo :/

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No mnie też nic tutaj w oko nie wpadło, a ten motyw kwiatowy jakiś okropny.

    OdpowiedzUsuń
  9. a fantastic event, a lot of beautiful pictures!
    ciao

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty wyglądałaś świetnie, ale kolekcja faktycznie dosyć przeciętna.
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń