magadish

magadish

poniedziałek, 17 marca 2014

Mariusz Przybylski




kombinezon - figl.pl
naszyjnik,torba - Mohito
buty - S But

Warszawski pokaz Mariusza Przybylskiego już za nami, postanowiłam więc umieścić kilka zdjęć przedstawiających mój strój na tę okazję. Wybrałam prosty kombinezon ze ściągaczami, który idealnie sprawdził się pod względem wygody, szyku i elegancji. Znajdziecie go tutaj KLIK oczywiście polecam, bo jest super. Moda na kombinezony nadal trwa, więc kupicie je również w każdej sieciówce. 
Możecie je nosić i na co dzień i na wieczór. Dla przypomnienia moje poprzednie.

Do stroju dobrałam modną torbę, dużą tylko dlatego, że musiałam przetransportować w niej mój aparat i płaskie buty na zmianę. Do Warszawy jak i po niej, jeździ się o wiele szybciej pojazdami szynowymi. 


Jak wam się podoba  taki strój? 













Na pokazie spotkałam się także z wieloletnim przyjacielem Piotrkiem Wieczorkiem - modelem, który na zdjęciach jest zawsze poważny :))) zatrudnionym przez Mariusza Przybylskiego




oraz z łódzkim blogerem Patsy Hilton  którego znam jeszcze z czasów studenckich.




Oczywiście z pokazu nie wyszłam z pustymi rękoma, każdy z zaproszonych gości otrzymywał skromny upominek.


18 komentarzy:

  1. Madzia! Jedna z Twoich najlepszych stylizacji :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. super :)

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja nie jest mi obca :) świetny makijaż :)
    Pozdrawiam
    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niby prosty zwyczajny kombinezon, ale wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o, o, o - z Tołpy będziesz zadowolona bardzo ;) uwielbiam ich kosmetyki ;)
    a nad wyglądem Twym się już zachwycałam, to się powtarzała nie będę ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post.The jumpsuit is so pretty
    Wanna follow each other blogs via gfc & bloglovin
    Let me know
    Cheers

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się kombinezony, ale wydają mi się niepraktyczne, choćby pod względem korzystania z toalety :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kobieta w kombinezonie jest najbardziej sexy xD

    OdpowiedzUsuń
  9. You look so beautifully elegant, love the jumpsuit. I am grateful for your comments over at mine.

    OdpowiedzUsuń