magadish

magadish

niedziela, 9 marca 2014

maxi



Spódnica - Reserved
koszula body - nife.pl
buty, torebka - Mohito
naszyjnik - H&M

Maxi spódniczka/ sukienka, to coś co odkryłam można powiedzieć bardzo niedawno. Zawsze byłam do nich dość sceptycznie nastawiona. Szybko jednak odkryłam, że kobieta czuje się w niej swobodnie, lekko i nie musi się niczym przejmować. Wszelkie mankamenty figury dolnej części ciała są zakryte. Dla przypomnienia zamieszczam linki do wcześniejszych sukienek maxi, które prezentowałam na blogu odrobinę wcześniej. 














16 komentarzy:

  1. Az nabralam ochoty jechac na zakupy i kupic jakas maxi! Uroczo wygladasz! Przy okazji zapraszam do mnie + obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz fantastycznie w takiej kolorystyce ! Maxi - dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnka spodnica zarowno kroj i kolor, bardzo mi sie podobaja rowniez buty :) bardzo udana stylizacja ,pozdrawiam ,milej niedzieli :*<3
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbia koszule body ;) jutro lub pojutrze "wrzucę" stylizację z moją - w piątek udalim się na zdjęcia, nie mogę się ich doczekać ;)
    a że spódnica mi się podoba, to też już wiesz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam aktualnie kryzys twórczy, więc nie robię zdjęć, no chyba że na konkurs

      Usuń
  5. Świetnie wyglądasz w takich stylizacjach. Buty są boskie :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw, kolor spódnicy jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cały zestaw do schrupania!:) Szczególnie buty!:) cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor spódniczki ;) fajna stylizacja

    Zapraszam do mnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny zestaw *-*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, jeśli Ci się spodoba może zaobserwujesz? :)
    http://syyylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny zestaw, wyglądasz przepięknie :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze mam problem z jakimi butami zestawić taką spódnicę, a widzę, że z butami na obcasie wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. your blog is amazing! i’m impressed by your design & photos!
    and you outfits deserve separate attention!
    everything is magnificent! would you like to follow each other?

    will be happy to see you in my blog!
    www.dianacloudlet.com

    Diana Cloudlet

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeglądałam marcowe podsumowanie i ten zestaw przykuł moją uwagę. Fantastycznie połączone, świetnie dobrane kontrastowe dodatki (mam te same szpilki, są super).

    OdpowiedzUsuń