magadish

magadish

piątek, 7 marca 2014

Milan Fashion Week


Fashion Week w Mediolonie, już dawno za nami, ale warto zamieścić pare ujęć z pokazów. Przygotowałam dla was zdjęcia, na których znajdziecie także naszą  polską modelkę, można już powiedzieć, że ikonę mody - Anję Rubik. Osobiście muszę przyznać, że kolekcja nie zachwyca, ale to tylko moja subiektywna opinia. 
Sukienki nie przypadły mi do gustu, za to futra i płaszcze, to coś o czym chyba marzy każda z nas :)

Gucci

jesień/zima 2015

Milan













































źródło: Vogue Paris

8 komentarzy:

  1. Mam podobną opinię. Ta kolekcja wręcz rozczarowuje. Jest taka przyziemna...:/

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne <333
    pozdrawiam i zapraszam do mnie, moze bedziesz mała ochote zaobserwować :)
    syyylwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście bez szału, ale niektóre całkiem ,całkiem :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kilka rzeczy naprawdę śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie kolekcja jest świetna. Patrząc na nie mam wrażenie, że to lekki powrót do lat 70'.
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Poza czarnymi i czarno-białymi propozycjami kolorystyka dość odjechana i zupełnie nie moja. Ale kroje bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń