magadish

magadish

sobota, 8 marca 2014

Paris Fashion Week


Z okazji Dnia Kobiet, moje drogie życzę wam wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń, wielu idealnych stylizacji, wygrania w lotka, abyście mogły sobie zafundować ubrania z najnowszych kolekcji.
Wiosna już zagląda do naszych szaf, ja dla przypomnienia zamieszczam kilka zdjęć, mojej ulubionej, kochanej i najwspanialszej marki Balmain. W najnowszym numerze Elle Anja Rubik :)

Balmain

Paris Fashion Week 2013

wiosna/lato 2014


zdjęcia z pokazu 































źródło: Vogue Paris, Balmain

4 komentarze:

  1. anija rubik on elle cover <3
    maybe u can make one small cliks on choies banner on my blog it help me a lot ,ofc if is not problem for u

    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie życzenia :) Nareszcie coś o samokształceniu się, a nie tylko o tych beznadziejnych facetach :)
    Zdjęcia są świetne. Najbardziej podoba mi się to czarnobiałe gdzie modelka ubrana jest w strój z eko skóry jak mniemam. Boskie! :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pokaz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem odnoszę wrażenie, że teraz moda jest bardzo wymagająca i nadaje się tylko na wybiegi. Ale w sumie magazyn elle często pokazuje że może być inaczej. Anja Rubik nie podoba mi sie jako kobieta, ale jako modelka jest niezwyciężona ;)

    OdpowiedzUsuń