magadish

magadish

wtorek, 4 marca 2014

street fashion



marynarka - H&M
spódniczka - H&M
koszula - Mohito
torebka - Mohito
naszyjnik - Mohito

Z tego co zdążyłam zauważyć bardzo spodobała wam się malinowa koszula. Były też głosy, aby zaprezentować ją nie tylko w oficjalnej stylizacji, ale również takiej na co dzień. Postanowiłam więc dotrzymać słowa i ubrać się w nią ponownie. Tym razem dobrałam do niej odcinaną spódniczkę mini,
w modnym falbankowym fasonie (podobny krój miała Anja Rubik w pierwszym odcinku Projekt Runway).
Do tego założyłam "narzutkę", mój fotograf stwierdził, że jest babcina,  może faktycznie jest mało seksowna, ale za to bardzo wygodna i praktyczna.
No i moja ulubiona torba; hit hit hit. Widziałam, że są jeszcze w sklepie :)
Jak wam się podoba? 



























16 komentarzy:

  1. Narzutka mniej , reszta bardzo ;)
    Swietnie Ci w takim kolorze !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie;ale mi brakuje zdjęcia w samej koszuli bez narzutki ;-);ale pomysł z nią i tą koszulą+czarne spodnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Marynarki to cos co uwielbiam ;) Ta rowniez jest genialna!!! ahhh

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tego typu krojami spódnic, ale narzutka wcale nie jest babcina :) Jest super i chętnie widziałabym ją w swojej szafie :)
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzutka jest fantastyczna, podoba mi się najbardziej z całości! powiedz fotografowi, że - po prostu - się nie zna ;P
    Same złote dodatki! Lubię i chwalę!
    mam bzika na punkcie dopasowywania takich rzeczy - jak mam wisiorek z czymś srebrnym, to nity na torbie i butach też muszę mieć srebrne, nigdy pozłacane ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie tam podoba ta "babcina" marynarka, fajnie sie komponuje z torebka :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna torebka w takim marynarskim stylu. Idealna na lato :)

    MSjournalistic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna marynarka :)<3 slicznie wygladasz w tym looku
    pomozesz w klikaniu w dresale whishlist bardzo bys mi pomogla tylko jeden klik :*
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna marynarka, totalnie w moim typie :) ciekawy kuferek, nie widziałam jeszcze czegoś takiego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Narzutka i cała reszta-świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka totalnie czadowa!:) Super;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne połączenie;) marynarka super, obserwuję i zachęcam również
    będę wdzięczna za like bo dopiero założyłam fanpage;* https://www.facebook.com/aboutwhatwomenlove#

    OdpowiedzUsuń
  13. Women is to love yourself a little more.

    OdpowiedzUsuń
  14. hej juz skomentowalam wczesniej twoj super look :)<3 moze masz ochote zrobic wishliste dressale ,szczegoly wspolpracy z dressale u mnie na blogu :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  15. I'm in love with your bag sooo much!!

    WWW.PUTRIVALENTINALIM.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń