magadish

magadish

niedziela, 23 marca 2014

street fashion


sukienka - Mohito
torebka - Orsay
okulary - Mohito
zegarek - bornprettystore.com  KLIK

W ten piękny wiosenny dzień przygotowałam dla was nową stylizację. Wybrałam sukienkę z najnowszej kolekcji mojej ulubionej firmy Mohito. Nie da się ukryć, że pokochałam kubełkowe kroje, dlatego i tym razem taki wam prezentuję. Aby stylizacja nabrała koloru pomalowałam paznokcie na niebiesko. 
Całość uzupełniłam kopertówką i zegarkiem o dość nietypowej konstrukcji. Mogę się o nim wypowiadać w samych superlatywach; jest wygodny, ładny i przede wszystkim nietypowy. Znajdziecie go tutaj KLIK Niestety trzeba przygotować dolary, ponieważ jest to firma w siedzibą w Hong Kongu. Paczka szła bardzo szybko, więc jest to solidna firma. Dodatkowo, zaskoczyło mnie śliczne pudełeczko, w którym dostałam zegarek. 

Moi kochani, na hasło MACHC10 dostaniecie 10% rabat przy zakupie zegarka oraz darmową wysyłkę


































32 komentarze:

  1. Często u Ciebie goszczą ciuszki z MoHito , coraz bardziej wzbudzajac moja zazdrość :) u nas nie ma mohito :((
    Na ich strOnie widziała kilka Cieszkowskiego które chętnie bym przymierzyła :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają rewelacyjne ubrania, trzeba utrafić na rabaty, wtedy jest naprawdę tanio. W sklepie online, niestety nie ma całego asortymentu, ale jeśli już coś się podoba, trzeba zaryzykować, zawsze jest 30 dni na zwrot. :)

      Usuń
    2. Niestety przesyłka zagraniczna to koszt wcale nie mały bo maja niezły ryczałt

      Usuń
    3. no to czas odwiedzić ojczyznę, pozdrawiam

      Usuń
  2. Musimy wybrać się do Mohito, dawno nie byłyśmy. A ta sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wzory sa na tej sukience :) Podoba mi się jej krój

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna sukienka, pięknie Ci w niej, hmmm..., a może to raczej Ty jesteś jej ozdobą?:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to pewnie zasługa diety, już 2 kg mniej :P

      Usuń
  5. piekna ta sukienka ,zazdroszcze ci jej bardzo ,cudownie wygladasz :*<3
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. ej, ta kopertówka jest świetna!
    i nie wiedziałam, że taki krój kiecki to "kubełek" ;P też mam taką, całą czarną i z H&M'u ;P taką - znaczy się, że też kubełkową ;P

    fajny ten zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie wyglądasz, kopertówka super :)
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hi dear!
    You look so great and stylish!
    love that dress
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach boska sukienka :)
    Można się zakochać :*

    OdpowiedzUsuń
  10. All these pretty pictures! You are so pretty! Lets follow each other! Follow me on GFC and I will follow back!
    xoxo
    http://szepsegpotty.blogspot.sk/
    https://www.facebook.com/szepsegpotty
    http://instagram.com/livi20

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna sukienka, uwielbiam czarne printy na białych ubraniach, a tu jeszcze dochodzi fajna faktura :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Like the dress really much.

    Maybe following?
    Fashion and beauty blogger from Slovenia :)

    www.blogvivalavida.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka, genialna :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka :) Mam bardzo podobną z Zary :)
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko pięknie wygląda i współgra + bardzo ładnie wykonane zdjęcia :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com Jak możesz to zajrzyj do mnie, może Ci się spodoba i zaobserwujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  16. wonderful post! Maybe you’d like to follow me too? 
    Kisses, Alina

    Project Germany

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie :)

    nowy blog http://shockshareandblock.blogspot.com/
    nowy sklep internetowy http://shock.com.pl/
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej świetny blog ! serdecznie zapraszam na naszego http://fashionablegirlsevaaluniaa.blogspot.com/2014/03/new-cosmetics_23.html oraz zachęcam do komentowania naszych postów pozdrawiam Luniaa :*

    OdpowiedzUsuń