magadish

magadish

wtorek, 11 marca 2014

Women's Day


Dzień Kobiet już za nami, postanowiłam podzielić się z wami moimi sobotnimi łupami. Dzień święty należy święcić, więc wyruszyłam do Mohito złapać jakąś okazję. Mam nadzieję, że wiedziałyście o 25% zniżce przez ostatnie 3 dni w tym sklepie i też coś znalazłyście dla siebie. Tego poranka postawiłam na buty, niestety nie mogłam się zdecydować, które balerinki wybrać, więc wzięłam obie pary. 
Jestem ciekawa waszego zdania, które podobają wam się bardziej?




















25 komentarzy:

  1. Obie pary cudowne! Chciałam skorzystać z tej promocji, ale nie mogłam się zdecydować - za dużo ładnych rzeczy jest w tej kolekcji - i ostatecznie skończyłam z pustymi rękoma ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne buty! ten ostatni wariant to ekstra pomysły, ciekawa jestem czy wykorzystasz :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. omg wow buty sa przecudowne tez takie chce ! ale najbardziej wpadly mi w oko te na obcasie zloto czarne cudowne poprostu sa !Masz oko !;)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurcze jakie super buty ,wszystkie 3 pary sa super ,zazdroszcze :* buziaki

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. love your blog!
    x
    http://www.sprfrk.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, these shoes are so stunning! It was great hearing your opinion on my last post.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdybym wcześniej znalazła Twój blog w sieci to może wiedziałabym o zniżce,buty w świetnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się obłowiłam w MOHITO :). Kupiłam sobie złoty zegarek (ten mniejszy) z diamencikami w środku i różową bluzkę z biżuteryjnym elementem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely shoes!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie wiedziałam o tej zniżce. :( Sandałki z blaszkami i balerinki w paski najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow :)
    Looking at all these shoes makes wanna go on a shopping frenzy :D
    Smiles,
    Kaarunya :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mówiłaś o wspólnej obserwacji:) ja już zaobserwowałam, liczę na rewanż :)

    www.thegrisgirl.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. Te balerinki w kropki są najlepsze : ))

    http://asiula-madziula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing blog,I'm new follower hope you can follow me to xoxo

    http://shopaholicbyilda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Na te w paski też się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. love the black one with the golden detailing <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej jakie cudowne! :) Chciałabym wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedne i drugie ładne, ale kropki super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wonderful post! Maybe you’d like to follow me too? 
    Kisses, Alina

    Project Germany

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne te balerinki <3 znając mnie to bym je nosiła mieszając pary hahah całkiem zabawnie to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń