magadish

magadish

niedziela, 6 kwietnia 2014

springtime



Szukanie inspiracji modowych nie polega tylko na oglądaniu pokazów mody, pięknych zdjęć znanych fotografów, ale również dostrzeganiu tego, co daje nam natura i wszystko wokół. Postanowiłam więc wybrać się na poranny spacer i dostrzec to, co na co dzień omijamy bez zastanowienia. Forsycja, Zawilce i dziko rosnące drzewa mogą być zalążkiem niebanalnej stylizacji.
Mam nadzieję, że rozpoczęliście niedzielę, równie inspirująco jak ja. 
















11 komentarzy:

  1. Tak , od porannego 23 km ;) w lesie :)
    Ładne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. my mieliśmy się wybrać do ogrodu botanicznego, ale wszystko mnie boli po wyrwaniu zęba i nie wyszło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musicie wybrać, bo na pewno jest ładnie, przynajmniej było w zeszłym roku :)

      Usuń
  3. Nice blog, thanks for your comment, keep in touch, follow you on GFC!!
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. ojej, a u mnie niedziela deszczowa.
    + Bardzo ładne zdjęcia ;)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. a jaki zapach obok tych kwiatków się unosi... :) to się nazywa prawdziwa wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, can almost smell those your pictures are so lovely and alive. Such a pretty post, dear. Thanks so much for your kind comment on my blog. Following you for sure :)

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. powiew wiosny jak najbardziej zwłaszcza przy dzisiejszej szarości;( świetne profesjonalne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń