magadish

magadish

czwartek, 17 kwietnia 2014

When You Have a Bad Day



W życiu każdego z nas przychodzi kiedyś taka chwila, że nic nam się nie chce. Najlepiej nie wychodzilibyśmy z domu, uprażyli sobie popcorn i zasiedli przed telewizorem, chowając się przez ludźmi. Dodatkowo, wiosenne przesilenie nie pomaga nam w zachowaniu dobrego samopoczucia i energii do działania. Musimy sobie radzić w inny sposób. 
Niektórzy wybiorą pewnie ziołowe herbatki, inni suplementy diety, ja zaś, zdecydowałam się wybrać na zakupy. 
Zawsze poprawiają mi humor, są jak zastrzyk antidotum. 
Jedna para butów i tyle radości...

Jestem ciekawa waszych sposobów na wiosenne przesilenie.


Model do kupienia w Go Sport w bardzo atrakcyjnej cenie. Uwaga, zostały ostatnie sztuki.










14 komentarzy:

  1. Hahaha widząc Adidaski pomyślałam ,ze napiszesz ,ze w takie dni je ubierasz i idziesz biegać ;););)
    Ja tak robię ;););)
    Ale mogą być i zakupy ;););) te robię jak mam dobry humor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fitness 2x w tygodniu zdecydowanie mi wystarczy :D

      Usuń
  2. Zakupy dobra rzecz, przydałyby mi się dzisiaj. Albo gigantyczny deser z bitą śmietaną - to zawsze poprawia nastrój. Tylko trochę nieosiągalne przy diecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę ci wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących świąt, ciepłej i rodzinnej atmosfery. :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają. Fason i kolor świetne :) / dearpopinjay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ubierać się na sportowo. Świetne butki :)
    Przydały by mi się takie do biegania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. love the sneakers! xoxo

    www.dollactitud.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O nie, mnie w takie dni nic się nie podoba, we wszystkim źle wyglądam, nici z zakupów, sprawę ratuje tylko ruch, bieganie, zuba, pilates, obojętnie, byle tylko endorfiny pobudzić :)
    A buty bardzo fajne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool trainers!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  9. też wole chodzić na zakupy jak mam dobry nastrój i dużo energii, jestem wtedy bardziej twórcza :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Those are beautiful, dear. I have been channeling my spring into trying to reach out more directly to people on the net. I am so shy it is difficult but I really enjoy it so far, bumps and all :)

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń