magadish

magadish

niedziela, 27 kwietnia 2014

wiosenne inspiracje


Mimo że pogoda ostatnimi czasy przestała nas rozpieszczać, to warto rozejrzeć się wokół i zainspirować tym, co daje nam natura. Dzisiaj zwracam uwagę na kolor pomarańczowy, który dominuje w moim ogródku. Piękne krzewy pigwy spowodowały, że postanowiłam znaleźć w popularnych sieciówkach sukienki w tym kolorze. Warto zajrzeć do Mohito, Zary i H&M, które serwują nam tej wiosny stylowe i całkiem ładne ubrania w intensywnych odcieniach.

Jestem ciekawa, czy lubicie ubrania w tym kolorze?




Mohito











Zara

















H&M



źródło: www.zara.pl, www.mohito.com, www.hm.com

13 komentarzy:

  1. ta spódnica z Zary jest fajna - ogólnie nie widzę siebie w tym kolorze, ale z nią bym zaryzykowała ;)
    mnie się podoba inny, popularny teraz w sklepach kolor - taka limonka, coś między żółcią a zielenią. Bardzo, bardzo! Właśnie w Mohito duuuużo takich rzeczy widziałam ;) Mam w takim odcieniu kopertówkę i naszyjnik, szukam właśnie jakiegoś ciucha jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. limonka jest piękna, też poluję na coś ładnego w tym kolorze :)

      Usuń
  2. lubię ten kolor i uważam, że będzie w tym sezonie bardzo trendy ( wspominałam juz o tym u siebie :) ) ta z Mohito bardzo mnie pozytywnie zaskoczyła :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To kwiaty Pigwy ?! Nie wiedziałam . Ja lubie pOmarańcze , w Promod piękna bluzka jest ... I jest coraz bardziej moja najwieksza pomarańczową pokusą !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne pomarańcze:)
    Ja bardzo lubię:):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, jeżeli chodzi o modę :) Uwielbiam pomarańczowy, choć przez jakiś czas unikałam go w stylizacjach, teraz dość często mam coś w tym kolorze ;)
    Zdjęcia kwiatów genialne <3

    OdpowiedzUsuń
  6. You have a really nice blog and I follow you :)
    I hope you can follow me back :)
    http://chic-and-everything.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dokładnie w sklepach tak kolorowo, że nie da się przejść obojętnie ;-)

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  8. Love this color.

    Would you like to follow? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zapraszam do odwiedzenia mojego blogu http://moj-moment-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. heey, I found your blog very interested girl !Following you for sure and want to invite and follow my blog as well ! Let me know if you'll follow me back & best wishes from London !

    Find my blog here @ http://amoureusedemode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. I adore orange and these are great views of it. Orange tights are almost my favorite color of tights especially :)

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń