magadish

magadish

niedziela, 25 maja 2014

Fashion Week Poland


          Fashion Week Poland skończył się już jakiś czas temu. Z uwagi na moją fascynację Pragą, relację z pokazów musiałam trochę odłożyć w czasie. Nastał odpowiedni moment, by przedstawić wam kilka zdjęć z kolekcji m.in. Katarzyny Łęckiej, Natalii Jaroszewskiej, Natashy Pavluchenko. Nie zabrakło strojów ładnych, paskudnych, ale także kontrowersyjnych. Przygotowania do pokazów, jak i same wystąpienia były na wysokim poziomie, pod czujnym okiem Katarzyny Sokołowskiej. Niestety nie dopisały modelki; może nie jestem ekspertem, ale baczne oko laika dostrzegło masakryczny i dość śmieszny chód po wybiegu niektórych pań. Uśmiech sam garnął się na moje usta. Niestety imprezę muszę zaliczyć do średnio udanych; przeszkadzały mi przede wszystkim czynności organizacyjne. Pchający się ludzie do wejścia, by zająć jak najlepsze miejsca, przyprawiali o zawrót głowy. Nie zabrakło również ciekawych osobowości. Uwagę przykuwał Michał Witkowski, który tego dnia PRZEBRAŁ SIĘ za kosmiczną wróżkę i bezdomnego kloszarda z toczkiem na głowie. Oczywiście, by zrobić więcej szumu wokół siebie zatrudnił własnego operatora kamery i grono pochlebców chodzących za nim krok w krok. Maffashion robiła z siebie wielką damę, niczym Beata Tyszkiewicz, a Macademian Girl pozowała do zdjęć chyba tylko dzieciom.

Kto nie był, nie ma czego żałować :)
Miłego oglądania.






























Dziś w telewizji będziemy mogli zobaczyć finał programu Project Runway, jestem ciekawa komu kibicujecie. 



17 komentarzy:

  1. Ja nie śledzę fashion weeków więc cieszę sie ze Praga wygrała ;) selekcję ;)
    Tutaj jedna sukienka skradli moje serce .
    I oczywiście nie wiem co to Project Runway ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Praga na pewno bardziej zachwyca i nie przytłacza;-) A z powyższych kilka zdecydowanie bym na siebie "zarzuciła":-)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym być na fashion weeku :) Fajne zdjęcia, ja bym chciała aby Maciek wygrał :)
    Zapraszam do obserwacji ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kolory, chciałabym kiedyś uczestniczyć w takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to nie żałuję;) a kibicuję Lilianie - babska solidarność !:)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Great Post. You are having really Lovely Blog. Keep visiting my blog. I will too. Dear
    Dear, I am following your lovely blog. Hope you will follow back. xxx
    my blog new post up, click it & comment

    OdpowiedzUsuń
  7. Pjotr ! jak dla mnie najlepsza kolekcja FW ...no cóż na Tymienieckiego zdecydowanie lepszy klimat całości , tu tego odrobinę mi zabrakło , pozostaje mieć nadzieję że w przyszłości będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się i z tego co się orientuję wielu uznaje kolekcję Pjotra za najlepszą :)

      Usuń
  8. Kilka sukienek mi się podoba :) Ja kibicowałam od samego początku Kubie i jestem mega zadowolona, że wygrał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka propozycji z wybiegu całkiem fajnych, choć niektóre modelki jakoś tak wyglądają mało profesjonalnie. A to przepychanie się, to chyba jest typowe dla polskich pokazów, bo już gdzieś o tym czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy post, zdjęcia obejrzałam z przyjemnościa i tak jak Ty miałam trochę mieszane odczucia. Faktycznie - zgadzam sie, co do modelek, wiem, że mają być tłem do prezentowanych kreacji, ale niektóre wyglądaja po prostu - niechlujnie:)
    Stroje - niektóre bardzo ciekawe, a inne przeciętne.
    Bardzo ciekawe Twoje uwagi, nie znam tego świata, więc z przyjemnością zapoznaję się z nim poprzez cieakwe relacje - Twoja jest super! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. No i rzeczywiście jest zestaw z mojej wishlisty, świetnie w nim wyglądasz! Genialne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Great review!
    May be you'd like following each other? Let me know:)

    Maggie from
    http://secretpassageinthebilberrypay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń