magadish

magadish

środa, 21 maja 2014

Prague Street Fashion by night




legginsy - lovelyshoes
sweter - Orsay
kurtka - H&M

Tym optymistycznym, złotym akcentem roztajemy się z moją ukochaną Pragą. Powiem wam, że jeszcze żaden strój, że przyciągał uwagi, tak jak te legginsy. Oglądali się dosłownie wszyscy; kobiety, mężczyźni, Czesi, Hiszpanie, Włosi, Polacy, młodzi i starzy. Nie wiem dlaczego tak zwracały na siebie uwagę, ale jeśli któraś z was chce poznać przypadkowego mężczyznę, niech kupi złote legginsy. 
Z uwagi na to, że wieczory były chłodne, stylizację trzeba było troszkę zmodyfikować. Najlepsza byłaby do nich biała dłuższa koszula, buty też można by było założyć inne. Jak już wcześniej wspominałam, zabrałam do Pragi tylko adidaski i jedne szpilki, więc wybór miałam niewielki. 
Niestety ten złoty kolor, troszkę pogrubia, ale kobiety, które nie popadają w kompleksy, mogą spokojnie je założyć. 
Jak wam się podoba ta hmnnnn kosmiczna stylizacja?










24 komentarze:

  1. Bardzo ciekawa i odważna stylizacja, ale zdecydowanie dla młodych kobiet z idealną figurą, dlatego Tobie świetnie to pasuje. Bardzo podoba mi się sweter z Orsaya, ja mam od nich kilka swetrów i sprawdzają się znakomicie.
    Zdjęcia jak zwykle najwyższej jakości, a Praga - no cóż - niesamowita!
    Pozdrawiam Cię serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam taki efekt w wąskiej białej sukience ;) ilośc propozycji matrymonialnych przygniatała .... Dobra to było 10 lat temu ;););)
    Teraz trzeba w złote Leggi wskoczyć ;);)
    Wyglądasz nietuzinkowo !!! Super !!!
    Może maraton jesienią w Pradze ?!?! Tylko to daleko ;);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pragę trzeba odwiedzić, jest niesamowita

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ramoneska :)

    OdpowiedzUsuń
  4. you leggings are really cool ;)
    http://emiliexnicoline.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog, miło się czyta ;)) życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)
    http://magdalenka99.blogspot.com/2014/05/swietokrzyskie-style.html nowa notka! zapraszam gorąco na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this look, bit edgy but so chic! xoxo

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the jacket!

    Would you like to follow? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się czyta , miło że piszesz dla ludzi :)leginsy cudowne ;p



    threeextremefamilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Praga nocą:)
    Ja osobiście nie lubię legginsów, ale Ty wyglądasz świetnie:), pewnie też bym się obejrzała:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominowałam Cię do Liebster Award, po szczegóły zapraszam do siebie:)

      Usuń
    2. dziękuję :) niestety nie bawię się w te łańcuszki :) pozdrawiam

      Usuń
  10. Uwielbiam Pragę :) Stylizacja fajnie wpisuje się w klimat miasta:)

    OdpowiedzUsuń
  11. trudno się nie obejrzeć - takie leginsy to tylko na zdjęciach w modowych magazynach!!! a Ty wyglądasz jak modelka na sesji do takiego magazynu! :))) super!!!

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo mi się podoba, na pewno obejrzałabym się za Tobą na ulicy :)

    buźka
    http://nieperfekcyjnakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny zamysł, ale do mnie osobiście złote legginsy nie przemawiają. Praga jest piękna, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. No fakt;męskim okiem oceniając coś w tej stylizacji jest. Ale i tak najbardziej zazdroszcze Ci tych kilku dni w Pradze; ja tam byłem zaledwie kilka godzin....

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia ;D

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie, tylko pozazdrościć :) legginsy pierwsza klasa :)
    dopiero zaczynam, więc zapraszam do siebie, obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwne, że się oglądali, walą po oczach aż boli...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fabulous leggings ! This style is very nice :)

    OdpowiedzUsuń