magadish

magadish

czwartek, 15 maja 2014

Prague Street Style, part 2




komplet - KLIK

Prezentuję wam kolejny strój, który dostałam od internetowej firmy lovelyshoes. Ubranie jest bardzo ładnie uszyte, materiał jest solidny. Zakup ten spełnił moje oczekiwania w 100%. Przypomnę, że wysyłka nie jest bezpłatna. Jednakże, jest to jedyna internetowa firma, która mnie mile zaskoczyła jakością ubrań. Szczerze ją więc polecam.
Do stylizacji nie użyłam żadnej biżuterii, ponieważ strój wystarczająco zwraca na siebie uwagę. Taki fason spódnicy powiększy nam pupę, więc osoby
o pokaźniejszych kształtach raczej nie będą wyglądać dobrze. Materiał jest dość cienki, więc brzuszek należałoby mieć płaski.
Moje drogie panie, lato już niedługo, czas wziąć się za siebie i zadbać o swoje ciało.


Zapraszam do obejrzenia co oferuje nam firma lovelyshoes



















Strój ten wybrałam także na Fashion Week Poland. Relacja z niego już niedługo.



43 komentarze:

  1. Swietnie wyglądasz , choć jak dla mnie zbyt odważnie ... I raczej imprezowo niż do chodzenia na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jest bluzka ze spódnicą, czy sukienka? fajnie wyglądasz, jesteś bardzo zgrabna, to nosić takie rzeczy możesz bez oporu :)

    P.S. co się stało z Twoim fejsbukiem i fanpejdżem :(?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bluzka ze spódnicą :) odpoczywam od fb

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda taki zestaw, jednak ja bymm się nie zdecydowała na taki odważny look ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Komplet świetny, i góra i spódniczka bardzo mi się podobają.
    Jedynie buty mi nie pasują.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. I'm crazy abour outfit, you look amazing!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak szczerze, góra mi sie podoba ale spódnica mnie nie zachwyciła :-D

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Góra bardzo mi się podoba :) Czekam niecierpliwie na relację z Fashion Weeku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalny, ale bardzo odważny komplet, tak jak pisałaś dla bardzo szczupłej osoby, ja dodam również, że dla wysokiej i młodej. Na Tobie wygląda bardzo dobrze, ale zgodzę się z Agnieszka, że buty mogłyby być troszkę inne, ja bym dodała nieco bardziej sportowe w charakterze, ew. wysokie bez ozdób. Ogólnie - bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, odważnie! na fashion week tak, na ulice nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, chociaż w upalny dzień, kto wie... :)

      Usuń
  10. You look absolutely beautiful
    Great pictures, totally love the Top.
    Great post darling.
    xoxo
    http://stunningchic.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow,that’s really fantastic!
    Love your style and just enjoy your life here
    Thank you for sharing this
    Wanna be your new friend and share everything,will you?
    Have a perfect day and keep in touch
    The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new.

    Your lovely Poppy
    http://me-poppy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. odważnie i idealnie do Twojej figury!

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja! Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet i świetna sylwetka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu wzięłam się za siebie :)

      Usuń
  15. Widziałem Cię na fw, wyglądałaś cudownie!


    http://antonibilski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz!!!,bardzo zmysłowa stylizacja!!! :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz. Czekam na relację z FWP ! :)
    Zapraszam do mnie. Byłabym wdzięczna gdybyś poklikała w linki w ostatnim poście.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądasz prześlicznie!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka rzeczywiście przyciąga uwagę i nie jest dla każdego, ale ty masz to szczęście, że ci pasuje :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ciekawy komplet, seksownie wyglądasz! jednak buty są za ciężkie, sandałki byłyby extra :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniała stylizacja, wyglądasz nieziemsko,
    chętnie wskoczyłabym w ten duet, spódnica jest świetna ♥

    http://delavie-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. I saw this matching set somewhere and fell in love with it, you look hot, looks great on you rocking body ;)
    Thank you so much for stopping by!!! xoxo

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś zgrabna,tylko długość dość niekorzystna i buty nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny zestaw, wszystko mi się podoba :)
    Zapraszam do mnie na domowe lody - prosty przepis ;)
    wenus-lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Zjawiskowy komplecik przyciągający uwagę..nie przeszłabyś w nim niezauważona;-)super!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  27. odważnie, ale nie w moim stylu :(

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajnie jednak ja do odważniejszych i wymarzonych fasonów wolę szycie miarowe u krawcowej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy ten komplecik, choć moim zdaniem z jakimiś sandałkami wyglądałby jeszcze lżej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka rewelacja
    W najmodniejszym fasonie

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow fantastyczny jest ten komplet!

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety buty to najsłabsza część stylizacji. zaczynając od tego, że nie pasują do reszty, a kończąc na tym, że skracają sylwetkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może drogi internauto czas poczytać o butach, które skracają sylwetkę :)

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń