magadish

magadish

niedziela, 11 maja 2014

Prague Street Style




sukienka - H&M
okulary - Mohito

Pozostajemy w temacie Ogrodów Wallensteina, ponieważ właśnie tam zrobiłam kilka modowych ujęć.  Prezentuję wam sukienkę, która towarzyszyła mi podczas pobytu w Pradze. Uwielbiam asymetryczne wzory, więc czułam się w niej bardzo komfortowo, jednak wiem, że są osoby, które nie lubią odsłaniać aż tyle. Sukienkę znajdziecie nie tylko w sklepie internetowym, ale również w sklepie stacjonarnym. Oprócz falbany na jedno ramię, posiada ona także przedłużany tył, co powoduje, że utrzymuje się ona w klimacie latynoskim. 
Niestety na wypad do Pragi zapomniałam wziąć letnich butów; w tej stylizacji sprawdziłyby się idealnie.
Sukienkę oczywiście polecam, mimo że troszkę się gniecie jest wspaniała.
Podzielacie mój entuzjazm?


Postanowiłam pojawić się także na facebooku. Znajdziecie mnie pod hasłem
























31 komentarzy:

  1. Bardzo ładna sukienka, lubię ubrania na jedno ramię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest cudowna :3
    kliknęłam w link do butów oraz banery i proszę cię o to samo u mnie :)
    pozdrawiam
    http://klaudiaandclauudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna sukienka , fantastycznie wyglądasz !
    Tylko powiedz mi prosze , te buty to do zdjęć , nie zwiedzałaś w nich Pragi ?!?!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, że do zdjęć, w torebce miałam swoje reeboki :)

      Usuń
  4. Love ur dress :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love your blog, do you want to follow wach other?♥

    OdpowiedzUsuń

  6. http://lepetitsouriree.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo i jest sukienka która strasznie mi się spodobała. Jest boska! :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super jest ta sukienka! bardzo wdzięczny model :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tego ten wzór i fason podkreślający talię :-) - wyglądasz super, a sceneria znowu zachwyca!

    Pozdrawiam ciepło,
    Mayoume

    OdpowiedzUsuń
  10. very lovely look, this dress is fantastic!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka :) ja bym wolała nawet jeszcze ciut krótszą. Falbanka przy dekolcie wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie mogłaby być krótsza, ale ta długość jest bardzo komfortowa i na wiele okazji :) pozdrawiam

      Usuń
  12. Sukienka jest śliczna, ja nie lubię siebie w asymetrycznych krojach, ale na kimś podziwiam.
    Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, this dress is so so pretty! Love how you styled it and your so beautiful - JELOUS! :D
    You can have a look at my blog as well, if you like! Would really appreciate it. :)

    xx Rebekah

    http://flirting-with-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wspaniała ta sukienka!

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna sukienka:)
    i bardzo fajny blog będę tutaj zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna sukienka :) bardzo fajny blog, pooglądałam, poczytałam i zostają na dłużej, obserwuję i będę wpadać częściej :) jeśli masz ochote zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, oczywiście zajrzę :) pozdrawiam

      Usuń
  17. Krój sukienki jest wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka ! Niesamowicie twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pragowego szaleństwa ciąg dalszy :) Gdy oglądam te zdjęcia, wciąż żałuję, że mój wypad do Pragi nie wypalił, jednak mam nadzieję, że jeszcze nic straconego i że wkrótce odwiedzę te piękne miejsce, bo uwtierdzasz w przekonaniu, że na prawdę warto :) Sukienka przepiękna, wspaniałe kolorki, a to że jets na jedno ramię dodaje jej jeszcze bardziej zmysłowości :) Super w niej wyglądasz, na pewno każdy za Tobą oglądnął się na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Pragę, jest wspaniała. Jeśli chodzi o sukienkę, faktycznie przyciągała męskie spojrzenia :) pozdrawiam

      Usuń
  20. Śliczna sukienka <3

    http://bloggerkakaro.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacja!!! zapraszam do mnie www.sileshion.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa sukienka, prawdziwie wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczna ta sukienka. dlugo sie nad nia zastanawialam, bo bardzo fajna cena :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka przepiękna, choć dla mnie mogłaby być ciut krótsza - lubię długość do kolan, a nie za kolano.

    OdpowiedzUsuń