magadish

magadish

sobota, 7 czerwca 2014

Street Fashion




sukienka -  sheinside.com
sukienkę znajdziecie tutaj, pamiętajcie o kosztach przesyłki KLIK
okulary - Brenda
torebka - Mohito

Wiosennych inspiracji ciąg dalszy, pozostajemy w temacie różowych sukienek. Kreację, którą wam prezentuję znajdziecie jeszcze w aktualnej kolekcji Zary w cenie 199zł, ale uwaga, zostały ostatnie sztuki. Każdy kto nie zdążył jej zakupić, może to zrobić w sklepie internetowym www.sheinside.com,
w cenie o wiele niższej niż w sklepie stacjonarnym. Zaletą zakupów online jest darmowa dostawa za towar powyżej 30$. Wybór ubrań na sheinside.com przyprawia o ból głowy, ale gwarantuję wam, że będziecie zadowolone z zamówionych rzeczy.
Sukienka, którą prezentuję jest doskonale wykonana, z miłego w dotyku materiału, idealna na chłodniejsze wieczory.  Niestety jest dość krótka, dlatego nie każdej z nas będzie w niej dobrze. Polecam ją osobom niskim, poniżej 170 cm. 
Tak jak pisałam wcześniej jest ona do kupienia ode mnie, rozmiar M, cena -50% od ceny wyjściowej. Niestety, dla mnie jest trochę za krótka. :(

















19 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się Twoje okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta sukienka , i ładnie Ci w niej .
    Cóż .... Ja w kusych tez juz nie chodzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te okulary pasują do sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja :D !! <3 Podoba mi się.

    W wolnej chwili zpraszam do siebie http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka :)
    Taka delikatna. Idealna na lato :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna sukienka, doskonale podkreśla linię, ale masz rację - nie dla każdego:) Ty wyglądasz w niej świetnie, choć faktycznie króciutka, ale młodość rzadzi sie swoimi prawami i jeżeli jest co podkreślać, to należy to robić. Fajnie, Magda. No i zdecydowanie drugie buty (to moja opinia, podkreślam).
    Ogólnie - bardzo, bardzo na plus!
    Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem wcale nie jest krótka - wydaje się okey ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna sukienka!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/silver.html

    OdpowiedzUsuń
  9. That dress is so pretty and you look amazing in it. You have such a lovely body and are so beautiful :) xoxo

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna sukienka, bardzo mi się podoba jej wzór- kwiecisty, czyli super na topie, ale niepospolity i niestandardowy! to co lubię ;D
    do tego genialne są te buty, takie minimalistyczne, muszą pasować do wszystkiego! ;)

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Śliczna sukienka ;)
    P.S.
    Zapraszam do mnie na pierwsze na blogu rozdanie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja pamietam kiedys szal na ubrania "japan style"... nic nie moglam dla siebie kupic, mam 178cm wzrostu. to samo jest wlasnie z tymi stronami ktore sprzedaja tanie ubrania z azji.. wszystko jest za krotkie na mnie, juz sie poddalam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Krótko;-)i na temat - powalająca całość!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Your dress is very pretty and you are very chic :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest śliczna, ale powinnaś bardziej przesłaniać uda ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, w końcu jest napisane, że dla mnie jest za krótka :) pozdrawiam

      Usuń
  16. Moim zdaniem limonkowa torebka nie pasuje do sukienki. Skoro sukienka jest w deseń i to bardzo "pstrokaty" to reszta powinna być jak najbardziej stonowana. Buty nr 2 rodem z mohito lepsze niż pierwsza para

    OdpowiedzUsuń