magadish

magadish

sobota, 28 czerwca 2014

Victoria Beckham





Postanowiłam zaprezentować wam kilka zdjęć z pokazu Victorii Beckham wiosna/lato 2014. Projektantka podczas Tygodnia Mody w Nowym Yorku (styczeń 2014) zachwyciła wszystkich wyrazistą bielą i geometrycznymi wzorami.  Czy wzorujecie się na jej wizji wybierając coś dla siebie? Ja w swojej szafie chętnie powiesiłabym kilka ubrań z tej kolekcji. 
Z uwagi na pierwszy dzień wakacji, życzę wam wszystkim wielu inspiracji.



Moi kochani potrzebna wasza pomoc, kto jeszcze nie klikał w linki w poście poniżej, nadrabia zaległości :)
























12 komentarzy:

  1. świetna kolekcja; prosta, elegancka, tak jak o Victorii :) nie jestem fanka tych spodni, które ma na sobie, ewidentnie skracają !

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. co jak co ale spódniczki ma świetne. Podoba mi się ta kolekcja, bo jest taka przystępna dla normalnych ludzi, czyli nadaje się do noszenia w normalnym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kolekcja, szczególnie podobają mi się sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna . Ciekawa i nie przekombinowana i biel , to coś co kocham szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za VB, nie lubię jej osobowości, ale muszę przyznać, że wiele z jej projektów przypadłu mi do gustu.
    Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Amazing styles ! This collection is very elegant :)

    OdpowiedzUsuń
  7. the woman in white like an angel ! sustain you. follow you
    http://fashioneasily.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kolekcja w swej prostocie!!! Też bym najchętniej niejedną z powyższych u siebie widziała;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna kolekcja, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wonderful collection!
    sure, i would love to follow each other, just follow me and let me know, so i can follow right back!
    happy day!

    OdpowiedzUsuń