magadish

magadish

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Vogue Paris





Moim zdaniem to jedna z lepszych okładek Vogue Paris (czerwiec/lipiec 2014). Przepiękne stylizacje, smukłe modelki (Natasha Poly) i gorące słońce dały efekt powalający. Zachęcam do kupna gazetki, mimo że do najtańszych nie należy, warto wydać te kilkanaście złotych, by móc oglądać takie fotografie. 
Okres wakacyjny zbliża się wielkimi krokami, czas planować, pakować walizki lub wsiąść do pociągu byle jakiego i wyruszyć w nieznane. 

Miłego oglądania, mam nadzieję, że podzielacie mój entuzjazm dot. zdjęć.





















16 komentarzy:

  1. Modelka jest niesamowita! A ostatnie zdjęcie cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają klimat - okładka świetna, ale to zdjęcie w basenie - genialne! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia genialne, takie wakacyjne. Zresztą sesja vogue zawsze mnie zaskakuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam modelkę za te zdjęcia w wodzie - nie jest prosto tak pozować.

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja profesjonalna to modelka też. Świetne :D

    Właśnie przerobiłam bluzkę na top i dodatek do szortów.
    http://hermosos-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. MODELKA z prawdziwego zdarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś musiał się nieźle napracować, żeby zrobić takie zdjęcia :)
    Szczególnie te w wodzie :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia. Aż dziwne, że taka gazeta tak mało płaci modelkom za fotki. W końcu pozować przez kilka godzin do jednego ujęcia nie jest łatwo:)
    http://www.zycienienabogato.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, rzeczywiście efekt powalający! Ta okładka jest genialna, chyba jedna z lepszych jaką kiedykolwiek widziałam! :)

    http://weakbreath.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite zdjęcia, szczególnie te pod wodą.
    Zapraszam
    http://theoddshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczne zdjęcia, szczególnie mi się podoba dziewczyna unosząca na wodzie, z nogami na mostku i papierosem w ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne <3


    ps. a u mnie ? LATO I KOLORY W WERSJI FASHION :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna sesja! Podziwiam modelki, które pozują pod wodą - i to w tak spektakularnym stylu! Wyginam śmiało ciało... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia, super profesjonalne. Zachęciłaś mnie, chętnie kupię. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń