magadish

magadish

niedziela, 15 czerwca 2014

Warsaw Street Fashion


sukienka - Mohito
torebka - Mohito
buty - Mohito


Wychodząc z założenia, cudze chwalicie swego nie znacie, postanowiłam w pełni ubrać się w jednym butiku. Po licznych postach z kreacjami ze sklepów internetowych przyszedł czas na stylizację w kreacji mojej ulubionej marki Mohito. Mimo że pogoda nas nie rozpieszcza to warto założyć coś w intensywnym kolorze, by choć przez chwilę wyróżnić się z tłumu. Postawiłam więc na limonkę. Długo szukałam czegoś ciekawego w tym kolorze i chyba mogę stwierdzić, że w końcu znalazłam. Sukienkę polecam, ponieważ jest bardzo wygodna. Niestety torebka, mimo że wygląda świetnie, została źle uszyta i na światło dzienne wydostaje się postrzępiona podszewka (przynajmniej u mnie w Łodzi była cała taka partia).
Jak wam się podoba ta stylizacja i ten kolor?


























29 komentarzy:

  1. jak to jak mi się podoba???
    ona jest genialna, uwielbiam ten kolor!
    pisałam Ci już o tym swego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi sie podoba.
    Mimo to nie pobiegnę po te sukienke , bo jest .... Za krótka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty dobrane do torebki a torebka do sukienki czyli wszysko wyglada idealnie i jest do sb zgrane. Świetne


    http://ladyfashworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. That dress is so bright and pretty and the bag is beautiful. Such gorgeous, exciting legs too dear :) You are amazing! xoxo

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fantastyczna sukienka i w ogóle cudoooowny zestaw <3
    www.wenus-lifestyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie sukienka za krótka i za szeroka.Jestem chudzielcem totalnym i wisiała by na mnie jak na wieszaku:)
    U Ciebie jednak podoba mi się ,a torebka wyjątkowo podoba mi się,szkoda tylko tej felernej podszewki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny zestaw!
    Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka śliczna, tylko szkoda że taka krótka, bo już by wisiała w mojej szafie:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magda, nie chciałabym powtarzać tego, co napisałaś u mnie na blogu, ale do tej pory najlepsza Twoja stylizacja, ja jestem zachwycona. Świetny kolor, doskonale dobrane dodatki i pomimo, że sukienka krotka - Ty wyglądasz w niej znakomicie. Wielki Plus! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Obłędny kolor i świetnie dobrane dodatki! Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczna sukienka!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/black-is-total-black.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba, uwielbiam Mohito, to nowa kolekcja czy z wyprzedaży?

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna stylizacja !
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor nie mój, ale Tobie jest ładnie. Ja nie przepadam za Mohito, zazwyczaj nie ma nic tam dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. love your dress
    http://amandachic.com/about/noticias/xtress.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor sukienki mega, MOHITO najlepszy sklep, szkoda tylko, że nie wstkie rzeczy stamtąd mi pasują;)
    Zapraszam do nas, zapraszam do obserwacji, może coś u nas przyciągnie twoją uwagę
    http://wearefashionkilla.blogspot.com/
    Pozdrawiam, Paulina:)

    OdpowiedzUsuń
  17. nice dress
    kissesssss

    www.mipetitdream.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny żywy kolorek, pasuje Ci :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham mohito ! Mój ulubiony sklep :) A kolor rewelacyjny !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny kolor!

    Zapraszam do siebie i do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo podoba mi się, jak wszystko ze sobą zestawiłaś :) a torebka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądasz! :) Sukienka ma świetny fason.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka świetna, kolor też, ale nie dla Twojej sylwetki. Przy takiej długości sukienki-tuniki masywne nogi są na pierwszym planie ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "masywne nogi" chyba trochę za dużo powiedziane, po prostu normalne, a nie patyki modelek. pozdrawiam

      Usuń