magadish

magadish

czwartek, 5 czerwca 2014

wiosenne inspiracje


Przygotowałam dla was przegląd sukienek z najbardziej znanych sieciówek.
Dziś stawiam na pudrowy róż. 
Umilać przegląd będzie wam magnolia, dzika wiśnia i kwiat jabłoni. 
Gdzieś na końcu moja sukienka z Zary. Uwaga, jest do sprzedania, stan - nowa, cena 100zł
Zainteresowane osoby proszę o kontakt meilowy
Mam nadzieję, że wybierzecie coś dla siebie.




Mohito 180zł




Mango 170zł




H&M 40zł




Bershka 80zł




mosquito.pl 100zł




Zara, rozmiar M, 100zł 

20 komentarzy:

  1. pierwsza sukienka! ta z Mohito - śliczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie to i moja faworytka w zestawieniu

      Usuń
  2. Ta z Zary jest zachwycająca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi sie sukienka z Zary.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey sweets,
    You have a great blog, would you like to follow each other
    Keep in touch
    www.indianbeautydiary.com
    www.beingbeautifulandpretty.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziu, tą sukienkę z Zary też od razu przyuważyłam jak tylko się pojawiła, niestety dla mnie okazała się za krótka :(

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczna z Zary ale ta z H&M tez mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie ostatnia najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne sukienki, ta z Zary jest świetna :)
    Spodoba się-zaobserwuj ♥
    http://madeline-photo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie urzekła pierwsza, ale Twoja jest też świetna. Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiosna? Tu już prawie lato ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny pomysł z przeplataniem zdjęć:)
    pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. amazing dresses and you look beautifull!

    OdpowiedzUsuń
  13. Maxi z Bershki najladniejsza <3

    effiesdress.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach jak ładnie kolorystycznie to dobrałaś :) tylko Twoja się wyróżnia :) pozdro.!

    OdpowiedzUsuń
  15. Such wonderful pictures
    Love every dess, but the sexing one is amazing, love the style and color.
    Great post darling.
    xoxo
    http://stunningchic.com/

    OdpowiedzUsuń