magadish

magadish

sobota, 12 lipca 2014

Dinner Time


Dzięki zdobyciu nagrody w konkursie zorganizowanym przez Andel's Hotel w Łodzi miałam przyjemność zjeść wykwintny obiad w Restauracji Delight. Wybrałam na tę okazję klasyczną, letnią sukienkę, by czuć się elegancko i jednocześnie komfortowo. 

Już na wstępie zostałam miło zaskoczona. Otrzymane zaproszenie nie miało limitu pieniężnego, menu nie było "z góry" zaplanowane, mogłam więc wybierać z karty wedle swojego gustu i upodobania kulinarnego. 
Przemiła obsługa, która towarzyszyła mi tego wieczoru, dopełniała miłą atmosferę. 

Nowocześnie, a jednak klasycznie urządzone wnętrze restauracji nadawało spokojną i relaksacyjną aurę. 
Raziły jedynie krzesła nie od kompletu. Może był to zamysł stylisty wnętrz, jednakże mi jako laikowi z artystyczną duszą wydawało się to dość dziwne. 












Nie za duża karta dań, ale jednocześnie szeroki wybór wykwintnych posiłków przyprawiał o zawrót głowy. Wybór był ciężki, ale należało wybrać coś na przystawkę. 
Chwilom niepewności towarzyszył starter od szefa kuchni; kozi ser z truskawkami. 
Już te pierwsze smaki otworzyły kulinarny sezam. Wysoko postawiona poprzeczka nie mogła spaść.










Po burzliwych naradach zdecydowałam się na przegrzebki z salsą pomidorową i porzeczkami. Po pierwszym kęsie moje kubki smakowe zawitały do bram raju. Delikatny smak małży połączony z kwaśnym musem dał efekt powalający. 
To danie będzie na liście moich ulubionych w tej restauracji.



'
Po tak wspaniale rozpoczętym wieczorze, przyszedł czas na dania główne. Po owocach morza zdecydowałam się na mięso. Wybór padł na stek z polędwicy wołowej z gruszkami i sosem pieprzowym, zaś mój towarzysz zdecydował się na pieczoną kaczkę z bobem i śliwkami. Pięknie skomponowane talerze i wyśmienity smak przyprawiał nie tylko o doznania smakowe, ale i estetyczne. Świetnie wypieczony stek, pikantny jedwabisty mus i gruszki przeniosły mnie w bermudzki trójkąt prosto do bram smakowych piekieł, w których dusza harcuje i serce się cieszy. 
Idąc śladem piosenki "pan kucharz kaczkę starannie, piekł jak należy w brytfannie", dochodzimy do drugiego dania głównego. Całe szczęście kaczka nie zamieniła się w królika; byłaby to wielka strata. Chrupiąca skórka i jedwabiste mięso pozwoliły mi uznać, że to najlepsza kaczka jaką do tej pory miałam okazję spróbować. 













Kolacja bez deseru jest jak koncert Perfectu bez "Autobiografii". Tutaj nie musiałam długo zastawiać się nad wyborem. Od razu zdecydowałam, że wisienką na moim torcie będzie panna cotta, zaś mojego towarzysza karmelizowane jabłka z ladami z cynamonu. Muszę przyznać, że smak jabłek był tak szlachetny, że żałowałam, iż nie wybrałam tego samego. 
Niestety mój deser troszkę mnie rozczarował. Mdła panna cotta strąciła wysoko założoną poprzeczkę. Broniły ją jedynie owoce równie dobre jak cała kolacja. 







Kolację uważam za wspaniałe kulinarne i estetyczne przeżycie. Było to coś niesamowitego i zapewne drogiego. Przemiła kelnerka zachęcała mnie także do relaksu w strefie spa. Poleciła  przystojnych i wykwalifikowanych masażystów, aż nogi same zaczęły mi iść w ich stronę.
Mam nadzieję, że Hotel Andel's w Łodzi postara się o umilenie czasu swojej nowej fance. 

Moi kochani, jeśli będziecie w Łodzi, musicie tutaj koniecznie przyjść. 

Zapraszam i polecam 



49 komentarzy:

  1. amazing
    http://leavepillow.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  2. potrawy prezentują się niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your dress

    aloha-bebe.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna sukienka a dania wygladaja sakowicie ,mniam
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/cala-suaracciasardynia.html

    OdpowiedzUsuń
  5. było smacznie a chyba o to najbardziej chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna sukienka w sam na taką wykwintną kolacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sukienka :)

    www.hinatie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna stylizacja - sukienka jest śliczna :) Kolacja też prezentuje się fantastycznie ;)
    Pozdrawiam!
    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe, to gratuluję fajnie spędzonego czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Very beautiful dress! Great style, love your blog. Follow you now. Hope you'll visit mine and do the same. Have a nice day!

    Fashion blog Shoponista

    OdpowiedzUsuń
  11. I chyba sie Moj komentarz nie zapisał .
    Śliczna sukienka , bardzo Dziewczęca .
    Dobra kuchnia jest ważna , ja lubie francuska

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka śliczna, a te dania prezentują się niesamowicie, jak z Master Szefa normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna sukienka, a obiad wyśmienity:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post :)! Uwielbiam Twój styl pisania ;)! A zdjęcia c u d n e!
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu, wygladałaś naprawdę ślicznie, bardzo do twarzy Ci w takich dziewczęcych sukienkach i będę powtarzać - zmiana fryzury - bardzo na plus!!!
    Dania faktycznie prezentują się fantastycznie. Gratuluję miłego wieczoru!
    Pozdrawiam ciepło. Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie wyglądasz :))
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko wygląda pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Największą uwagę skupił mnie Twój makijaż ! A najbardziej to turkusowa kreska ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the way you carry your dress here! Thank you for visiting my blog, I really appreciate it! ;) I love to follow blogs and of course I definitely cater your invite.. <3

    Following you now, hope you follow back as you say.. ;)

    cassiecadiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pysznie to wszystko wyglądna. Sukienka urocza.

    Pozdrawiam
    xoxo czaordziejkazksiezycaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej. Masz świetnego bloga. :)
    Już Cię zaobserwowałam + http://kierunkowy48.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Qué guapa.
    Besos. http://thediaryofmycloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Your dress is super pretty! Thanks for your lovely comment, now following you dear.

    <3
    http://zazzish.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  24. Profesjonalne podejście z ich strony, to się chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lovely outfit x
    http://my--socalledlife.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  26. ślicznie wyglądałaś, a w Andelsie jest i miło i smacznie i naprawdę pięknie :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. You're so pretty!!! Thank you for your lovely comment. Lucy www.tpinkcarpet.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna sukienka, fantastyczne zdjęcia!
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://fashion-and-lifestyle99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice blog. Follow for follow?

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Follow me, when I see I follow you back.
    When you follow my blog, write me on comment.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  30. Mhm , same pyszności ;)
    Pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. love your dress !

    http://amourpixie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekna sukienka, a i obiadek wyglada mega smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale smakowicie wszystko wygląda :) a Ty prześlicznie wyglądałaś :) bardzo ładna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej podoba mi sie deser :) mięsiwa nie tknę brrr.Wygladasz równie apetycznie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Such a pretty dress.

    Deedee
    http://madeupgirl-madeupgirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. what a table!! It looks so yummy and you look so pretty, I love your make up and your dress!

    OdpowiedzUsuń
  37. What a lovely dress you have...looks great on you ;)

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  38. You look stunningly beautiful in your outfit, the dress is gorgeous! The table looks so WOW.... and the food so appealing and healthy!
    Thank you so much for stopping by, I'm so sorry it's taken me so long to get back to you, but I've been insanely busy! Hope you have a happy week ahead<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  39. The dress is really pretty! :O :D
    http://emiliexnicoline.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń