magadish

magadish

czwartek, 3 lipca 2014

Witch Party




sukienka - sheinside.com
buty - Stradivarius
kapelusz - Reserved

Noszenie kapelusza od zawsze kojarzyło mi się z postacią wiedźmy, dlatego na co dzień unikałam noszenia tego typu nakryć głowy. Przekonałam się do nich dopiero niedawno. Można by powiedzieć, że rychło w czas, ponieważ na lato jak znalazł. Jednak w roli głównej występuje dzisiaj sukienka ze sklepu www.sheinside.com. Paczkę otrzymałam bardzo szybko, co daje firmie dodatkowy plus. Jest to kolejna kreacja z tego sklepu, która zagościła w mojej szafie. Jej niebagatelny print i doskonałe wykonanie zwracają na siebie uwagę. Nie jestem fanką tej długości rękawa, ale w tej sukience w ogóle mi to nie przeszkadza. Postanowiłam zrobić zdjęcia z paskiem i bez niego, abyście mogli mieć porównanie i zdecydować jak lepiej.

Jak wam się podoba moje Witch Party?

Firmę oczywiście polecam, klikając w linki sprawdzicie ile kosztuje sukienka. :)

Floral Coins Print Dress

www.sheinside.com



























38 komentarzy:

  1. podoba mi się ten zestaw! kapelusz pasuje bardzo do sukienki :)

    widzę, że też na takie wielkorondowce zachorowałaś ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz ile się go naszukałam :))) w końcu na wyprzedaży znalazłam ładny i dobry rozmiarem :P

      Usuń
  2. Śliczny zestaw - kapelusz bardzo Ci pasuje, wyglądasz w nim pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem nie mój styl, aczkolwiek o takim kapeluszu na lato marzę od dawna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. mi również takie kapelusze kojarzyły się zawsze z wiedźmami :D
    Ale całość ogólnie bardzo mi się podoba :)
    Chyba włosy Ci urosły co nie?
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam na facebooka, tam ich zdjęcie bez kapelusza :)

      Usuń
  5. sukienka super, bez paska lepiej. fajne sandały :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świat teraz zapatrzony jest w pieniądze, ale pomyśl czasem, że nie każdy może mieć co chce, bo są ludzie, którzy ciężką pracą dochodzą do tego, co mają. Może i moje buty są "stare", ale za to wygodne, ładne i niektóre też nietanie. No i nie rozwalają się po miesiącu czasu.

    OdpowiedzUsuń
  7. To może czas zainteresować się swoim życiem? One są czyste, tylko na zdjęciu inaczej widać. Żałosne jest to, w jaki sposób próbujesz zrobić z siebie wielką damę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja kochana pisząc bloga decydujesz się na to, że upubliczniasz swoje życie (stroje, zachowanie itp.) więc nie dziw się, że ktoś to skrytykuje, bądź pochwali. Nie chcesz żeby ktoś się interesował twoim życiem? Usuń bloga.

      Usuń
  8. A mnie się kapelusz kojarzy z elegancją. Moja babcia była bardzo elegancką kobietą i miała całą kolekcję kapeluszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Bardzo podobają mi się Twoje buty i sukienka. Kapelusz fajnie dopełnia całość :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę sukcesów w prowadzeniu bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. you look elegant
    also love your shoes !

    anyway would you mind if we follow each other ?
    i've already followed you

    http://amourpixie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz uroczo i masz śliczne sandałki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Amazing dress! I really like the print!
    With love,
    Marta from www.yournegativity.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  13. kapelusz jest naprawdę świetny, sama takiego szukam :) fajny look :)
    obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli takze mnie zaobserwujesz :)
    zapraszam serdecznie,
    positivelittlethink.blogspot.com
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. I following your blog.^^

    aloha-bebe.com

    OdpowiedzUsuń
  15. That dress is so lovely and your shoes are pretty. Very gorgeous you!!! Wow :) xoxo

    http://downwithpants1969.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Madziu, świetny zestaw, wszystko pięknie się komponuje, w kapeluszu wyglądasz zjawiskowo, sukienka jest prześliczna i piękne buty! Piękna stylizacja, wspaniała na lato. Bardzo, bardzo na plus!
    Pozdrawiam goraco. Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. You look so gorgeous, you remind me of Elize Ryd :)

    http://dreamland1234.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, bardzo elegancka! Uwielbiam kapelusze :)
    Dziękuję za odwiedziny - zaobserwowałam i z chęcią będę wracać, zapraszam również!
    Pozdrawiam! :)
    www.porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. okropny kapelusz, który nadaje się jedynie jak dla mnie na plażę. Tutaj wygląda śmiesznie i skraca ci bardzo szyję, reszta na plus:)) pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your look and your style :)
    Great post!
    Come and visit my blog if you want!
    xx
    www.modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hi lovely
    thank you for a nice comment following you now
    Hope you can follow back
    Thanks
    Irena
    http://www.irenadworld.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Love thi D&G lookalike dress so much! Suits you really good!

    X, Ania from www.overdivity-fashion.blogspot.de
    Facebook | Instagram | Youtube

    OdpowiedzUsuń
  23. Z paskiem, czy bez sukienka bardzo ciekawa i ten kapelusz-rewelacja<3

    OdpowiedzUsuń
  24. Gorgeous outfit! Love the dress and your shoes!!
    www.theurbanumbrella.com

    OdpowiedzUsuń