magadish

magadish

niedziela, 17 sierpnia 2014

holiday destination




kombinezon - Zara

Moi kochani, wybaczcie, że tak długo mnie nie było, ale moje niekończące się wakacje faktycznie nie mają finiszu. Pogoda butelkowa, znalazłam więc odrobinę czasu, będąc jeszcze na obczyźnie, by coś opublikować. 
Kombinezony przeżywają drugą młodość, dlatego jeszcze raz postanowiłam wam go zaprezentować. Podobno panuje dziwna moda na zdjęcia pleców, nie mogę być gorsza, w moim poście znajdziecie i takie. 

Lubicie kombinezony?

Jestem ciekawa, jak spędzacie wakacje?

Mam nadzieję, że przeczytaliście jakąś książkę z polecanych przeze mnie (m.in. Palmy na śniegu) i znaleźliście swoje Fernando Poo.































32 komentarze:

  1. Śliczny kombinezon *_* i piękne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie Twoj kombinezon . Zarówno fason jak i kolor. Doskonale w nim wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda, cudowny jest!
    To Twój kolor - i zdecydowanie także Twój krój!
    ja się nadal kombinezonu nie dorobiłam - wszystkie, jakie mierzyłam były za długie i za duże :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, wyglądasz wspaniale, a genialnie współgrają ze sobą. Bardzo miło się na to patrzy :)
    Pozdrawiam, Kasia.
    http://porcelanna.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę patrzeć na te wasze zdjęcia z wakacji... ja ciągle w biurze siedzę..

    a do kombinezonów coś nie mogę sie przekonać, aczkolwiek Twój wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie mam wakacji bo robie prawo jazdy :/
    A kombinezony to nie są ubrania w moim typie, ale Ty wyglądasz w nich super :)


    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi sweetie!
    Amazing place, so beautiful
    Love the jumpsuit, so cool
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Amazing playsuit! I want it.
    With love
    Marta from www.yournegativity.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietnie wygladasz :)
    pieturam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie. I jak się skomponowałaś idealnie z tłem :)
    Pozdrawiam,
    coffeeinpoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful jumpsuit, love blue colour!

    Have a great summer holidays :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  12. How pretty! i really like your jumpsuit!
    Your blog is very interesting and you´re so stylish,Do you want to follow each other?Let me know in my blog.I hope you!!!
    Kisses from http://miescueladetacones.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie, idealny kombinezon! Bardzo Ci pasuje ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wakacyjna pocztówka gotowa! Piękny, malarski obrazek!
    http://akantbiz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło mi bardzo i zapraszam częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kombinezon, podoba mi się jego kolor.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kombinezon, super kolor, bardzo fajny zwiewny materiał, idealnie na lato:)
    zapraszamy do nas na post z efektem metamorfozy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne zdjęcia a ten kombinezon świetnie się komponuje z tą scenerią ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi dear, I am totally inlove with your blog. Great post. Would you like to follow each other? Let me know, and as soon as possible I follow you back! :) Have a nice day and productive blogging!
    http://szepsegpotty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dawno nie widziałam tak pięknego kombinezonu, cudny kolor!!!
    Wyglądasz fantastycznie :)
    Pozdrawiam, Ann

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor kombinezonu jest piękny :)
    ZAPRASZAM: http://paulyenn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczna fotka, pejzarz, kombinezon, no i przede wszystkim sama modelka. pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie prezentujesz się w tym kombinezonie ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. You look great. Beautiful photos!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. What a more than beautiful jumpsuit! The color is really so gorgeous!

    <3
    http://zazzish.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  26. I just love your jumpsuit <3
    www.photodannyfoto.com

    OdpowiedzUsuń