magadish

magadish

poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Ofiary mody




Udało mi się stworzyć tajemniczą atmosferę, dlatego czas na rozstrzygnięcie, kto został moją kolejną ofiarą. 
Przenosimy się w dość nietypowe środowisko. Moje modelki, nie da się ukryć, prowadzą zdrowy tryb życia, w zgodzie z naturą. Niestety, zażywają zbyt dużo kąpieli słonecznych. Nasuwa się  pytanie czy brak im gustu? Może to co prezentują jest nowatorskie? Przypatrzmy się stylizacjom.



Zaczynamy od modelki nr 1

Widać głębokie inspiracje sztuką starożytnej Grecji. Zwiewność tkaniny jest idealnie dobrana do samego kroju sukienki. Niewielki tren dodaje kreacji uroku. Niestety modelka wybrała opcję tańszą i pokusiła się jedynie na poliester. Może być jej troszkę gorąco tego lata. 

Rada na przyszłość, patrzmy na rodzaj tkaniny.








Modelka nr 2

Pięknie dobrana taliowana marynarka o niebanalnym princie. Pokuszę się o stwierdzenie, dość nietypowym. Cóż się dziwić, czerpała inspirację od samego Władymira Putina HERE  Jest więc kobietą modną i światową. Dodatkowego atutu dodaje jej bardzo modna w tym sezonie przezroczysta torebka. Niestety kobiecina zapomniała o bardzo ważnej rzeczy, do takich torebek wkładamy tylko najważniejsze rzeczy, a nie byle ziemię. Minusem także tej stylizacji jest wystająca metka. Modelka nic sobie z tego nie robi, ale fashionista zwróci uwagę.








Modelka nr 3

Ewidentnie nasza gwiazda chciała nam pokazać modę sportową połączoną z elegancją. Dość modny chwyt, ale czy rzeczywiście udało jej się? Piękna czerwona parka, o dość atrakcyjnym kroju, jak widać, jest bardzo dobrze dobrana do sylwetki. Tutaj jednak należy wrócić do poprzedniej stylizacji. Niestety przyjaciółki kupowały torebki w jednym sklepie. Zapewne doradzały sobie wzajemnie. Pech chciał, że sprzedawca wetknął im kit, by nie powiedzieć kupę gnoju. 








Modelka nr 4

Moglibyśmy powiedzieć, że stylizacja całkiem udana. Elegancka kobieta, w długim płaszczu prosto z wybiegu, prawdopodobnie kolekcja Victorii Beckham. Dodatki są świetnie dobrane, widać zmysł artystyczny. Niestety naszą modelkę dyskwalifikuje futro naturalne. 
Moje drogie panie, futrom naturalnym mówimy stanowcze nie.








Modelka nr 5

Kolejna stylizacja inspirowana modą światową. Lekko wytarte rękawy, imitacja guzików to tylko kilka z ciekawych trików jakie zastosowała nasza fashionistka. Niestety należy pamiętać, że przed każdą sesją zdjęciową zostawiamy zakupy w domu. Nie idziemy "na miasto" z pełnymi  torbami. Po co sąsiad ma wiedzieć, co kupiłaś. 
Modelce nr 5 dajemy minusa za chwalenie się Specjalami. :)








Modelka nr 6

Ta stylizacja to moja ulubiona. Piękny kolor płaszcza, naturalnie wytarty materiał, z bardzo modnym kołnierzem. Doskonale dobrana długość do sylwetki, optycznie ją wydłuża. Specyficzna torebka nie razi mnie tutaj w oczy. Niestety moje drogie panie, musimy pamiętać, że nie do każdej stylizacji pasuje założenie broszki.  Tutaj strzał poza tarczę. Widzimy jednak duży potencjał i liczymy na inne, ciekawe stylizacje. Mam nadzieję, że następnym razem nasza modelka nie będzie tak bardzo tajemnicza i zaprezentuje coś bardziej letniego i zwiewnego, ale cóż się dziwić, skoro noce chłodne.









Mam nadzieję, że spodobała wam się moja niespodzianka i moda z przymrużeniem oka ;)

40 komentarzy:

  1. Najbardziej przeraża mnie fakt, że jak tak na nie patrzę, to wcale by się nie wyróżniały na ulicy wielkiego miasta! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha to dobre, ta modelka z futrem mnie rozwaliła :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałaś świetny pomysł na post z tak oryginalnymi modelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha bardzo zabawny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. AhHaha chyba muszę podesłać Ci fotkę stracha zrobienego przez moje dziewczynki na wakacjach , Stach lat 5 i monster high contra syrenka Ariel ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! Tytuł taki tajemniczy a oglądając zdjęcia można się pośmiać i odstresować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ahaha dobry post :) moja farworytka jest...greczynka i jej super zwiewna kreacja ,chociaz czerwony plaszcyk tez rzadzi :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/groty-neptuna.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny pomysł, trafiony w dziesiątkę.Do tego super komentarze; tematyczne, na poziomie a zarazem pełne eleganckiej ironii. Tak trzymaj, więcej humoru drogie rodaczki i od razu człowiek jest dowartościowany a świat wydaje się lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ofiary mody sa wszedzie. Super pomysl. POzdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  10. Śmieszne! Muszę przyznać, że mnie zaskoczyłaś (chociaż spodziewałam się czegoś niespodziewanego :D To nie myślałam, że to będą... strachy na wróble :D)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahahaha :D Bardzo ciekawe zdjęcia
    Mogłabyś poklikać w moim ostatnim poście ?
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. A tego się nie spodziewałam - świetny pomysł, jak napisałaś, z przymrużeniem oka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi sie Twoje poczucie humoru i dystans, swietnie to wykombinowalas i z glowa:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygrałaś internety! Pękam ze śmiechu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful girl,I love your style totally
    Dear,my name is Janephoenix Mifo Lam,you can call me Mifo.Shall we follow each other and share beauties to each, Hope to be your friend soon Pls post more!
    I am a now blogger,No matter what you're going through, it's always better if you have people to share it with.
    happy everyday and enjoy your pretty time

    hope you can check my blog and share our life:
    http://mingmingshuohaode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha, super post! Idealnie to napisałaś, naprawdę :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha uwielbiam Cię normalnie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Modelki pierwsza klasa ;-) a temat na post bardzo ciekawy i bardzo prawdziwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. hmmm tak mi się nasuwa "kto jest bez winy..." btw co do naturalnych futer nie zgadzam się kompletnie ale to temat rzeka...

    OdpowiedzUsuń
  21. Nareszcie coś innego, brawo. Niech inni się uczą. Komentarze rewelacja, a modelki bija na głowę te wychudzone z wybiegów.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahahah great post, so funny!
    ritaaflyatunova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great photos ! Have a lovely weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś rewelacyjna ! Wspaniały pomysł na bloga.Gratuluję i czekam na nastepne posty niecierpliwie.:)))))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne modelki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ahahahhaha! Happy weekend! Lucy www.tpinkcarpet.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super, podziwiam ilość pracy włożonej w przygotowanie posta, pozdrawiam gorąco i zapraszam
    Bogna
    www.akantbiz.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny ten post, daje do myślenia. Modelki, czy patyki... co to za różnica- przerażające
    www.largeluggage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zaskakujący pomysł na wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Modele numer 1 i 2 są najbardziej stylowe :D chociaż luzacki styl modela numer 5 też przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pomysł na post :) Uśmiałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam serdecznie,
    powróciłam na blogspota z dużą ilością wspaniałych zdjęć !
    Zapraszam do oglądania i komentowania!

    http://my-passion-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń